• Anonym (Är sugen på tjej)

    Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?

    Som rubriken lyder...... Vill så gärna men hittar ju ingen tjej=( Vart finner jag henne? Någon som har samma problem?

  • Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?
  • lykantrophona
    Londoner skrev 2011-04-25 16:37:39 följande:
    Da ar vad du vill kalla det ditt problem Glad 

    Jag tycker att det ar extremt ointressant att placera sig i "fack", eftersom sexualitet ar sa komplicerat. Det ar upp till var och en vad de vill identifiera sig som och vad andra anser om det ar orelevant. 

    Jag tander pa bade man och kvinnor, men pa totalt olika satt. Jag har aldrig varit kar i en tjej, och har svart att tanka mig att nagonsin bli det, men man ska aldrig saga aldrig. Just nu ar jag i alla fall hur trygg och lycklig som helst i min heterorelation! Sa jag ser mig som enbart "sexuell". Solig
    Ja du, vill man inte beskriva sig själv så kan man ju undvika att göra det.
    Men då TS använde ordet "hetero"(-sexuell?) om sig själv, så är det ungefär som att säga "visst, jag är född i sverige av svenska föräldrar, med svenskt medborgarskap och levt här hela mitt liv... men jag är inte svensk". Det är att använda ord på fel sätt.

    Att säga "jag vill testa tjejsex utan att vara ihop med en tjej" kan man säga. Att säga "jag vill ha sex med tjejer men är inte attraherad av dem sexuellt" är bara... underligt.
  • Anonym (Jag med!!)
    Anonym (Jag vill!!) skrev 2011-04-27 10:43:26 följande:
    Jag vill...Flört
    Har du någon specifik person som du är extra tend på eller är det just en fantasi som du vill göra med en kvinna?
  • Anonym (tjej i västerås)

    Hej
    Jag är gift och har det bra tillsammans med min man. Men jag är också helt galet sugen på att testa tjejsex. Det verkar så mjukt och gosigt. Antingen vill jag göra det själv, men kanske också i en trekant med min man.

  • Anonym
    Anonym (tjej i västerås) skrev 2011-04-27 16:45:46 följande:
    Hej
    Jag är gift och har det bra tillsammans med min man. Men jag är också helt galet sugen på att testa tjejsex. Det verkar så mjukt och gosigt. Antingen vill jag göra det själv, men kanske också i en trekant med min man.
    samma här! Glad
  • Anonym (En till)

    Jag vill oxå testa på tjejsex vart nyfiken på det länge :)

  • Anonym (tjej i västerås)
    Anonym skrev 2011-04-27 16:49:34 följande:
    samma här! Glad
    bor du också i västerås?
  • PeR1
    Anonym (tjej i västerås) skrev 2011-04-27 16:45:46 följande:
    Hej
    Jag är gift och har det bra tillsammans med min man. Men jag är också helt galet sugen på att testa tjejsex. Det verkar så mjukt och gosigt. Antingen vill jag göra det själv, men kanske också i en trekant med min man.
    Jo... vet vad du pratar om, vi småletar en tjej eller ett annat par. Vet inte riktigt.. 
  • Anonym (tjej i västerås)
    Anonym (Är sugen på tjej) skrev 2011-04-18 16:53:52 följande:
    vad heter ni på sylvia.se?
    vasterås_q
  • Anonym (tjej i västerås)
    PeR1 skrev 2011-04-27 17:06:19 följande:
    Jo... vet vad du pratar om, vi småletar en tjej eller ett annat par. Vet inte riktigt.. 
    oj, spännande. i vilka åldrar är ni
Svar på tråden Någon mer som vill testa tjejsex så snart som möjligt trots att man är hetero?