• Anonym

    Någon som handlat från Intimleksaker?

    Någon som har handlat ifrån denna sida: intimleksaker.com/sexleksaker/ ?

    Har allting fungerat felfritt, dvs paketet kom fram i diskret format och leveransen dröjde inte eller uteblev osv? Berätta gärna vad du upplevt av att beställa därifrån.. är nämligen sugen på att köpa hem lite saker men vågar inte göra det utan en recension om sidan ;$

  • Svar på tråden Någon som handlat från Intimleksaker?
  • Anonym (Spam?)

    Men goddag eller!? Det är knappast 60000 kunder som skrivit omdömen.

    Det är ett klassiskt spammande. Ta en titt på "loftet.livejournal.com/3192.html". Av en händelse råkar det vara en Zara med Z (se inläggen ovan, även där en avsändare som kallar sig för Zara) som kommenterat på svenska på en sida som har ett helt annat språk.

    Är inte det spam på den sidan så är jag Zlatan Ibrahimovic!

    Hur tänker du när du jämför spam (tusentals skräpinlägg i bloggar, forum, kommentarsfält) med köpt tv-reklam?

    Jag har aldrig handlat på intimleksaker och kommer inte att göra det. Men som sagt, tycker man det är bra med spam på nätet eller om man inte bryr sig, så är det väl bara att handla på.

    Men jag rekommenderar ändå att man handlar av de stora, seriösa sexleksaksföretagen, inte intimleksaker. Seriösa företag kör inte med oseriösa metoder.

  • Anonym (spam)
    Anonym (Nöjd kund) skrev 2013-06-12 19:59:04 följande:
    Det är inte viktigt om det är själva företaget som gör sådana inlägg
    eller om det är kunderna som lämnar sina omdömen.
    Elgiganten "spammar" i teven under reklamavbrott.
    Men det hindrar inte dig från att handla där.
    Så ditt försök att göra antireklam för dem är löjligt.
    De har funnits på svenska marknaden sedan 2004.
    Jag är en av deras första kunder och försäter handla där än idag.

    Nöjd kund
    Gigantisk skillnad mellan betald annonsplats på TV, och att företaget själv gör sken av att vara en av sina "nöjda kunder".

    Sajten ser oseriös och anonym ut, jag skulle aldrig handla därifrån. Själv har jag handlat från Lustjakt och vill varmt rekommendera den butiken. Kanhända lite dyrare än en del andra butiker (har faktiskt inte jämfört), men de är seriösa och pålitliga och det är lätt att hitta kundrecensioner på deras sida = bra konsumentupplysning.
  • advokatbyra
    Billigaste sexleksaker av högsta kvalitet!
    Jag har under det senaste året beställt en del varor av intimleksaker.com och för det betalat i förskott.
    Har alltid fått leveransen genomförd. Har alltid fått svar på min förfrågan.
    Jag har bara positiva erfarenheter av intimleksaker. Anser att de är helt seriösa.
    Dessutom tycker jag att det är mycket viktigt att de saluför sexleksaker i hög kvalitet.
    Sexleksaker som man inte hittar i andra sexbutiker.
    Kan från min sida enbart rekommendera intimleksaker.com till andra kunder. 
    I synnerhet, om man söker billiga sexleksaker - intimleksaker.
  • Anonym (la)

    Själv kan jag rekommendera njuthuset.se. Har vid de tillfällen jag har beställt alltid fått mina saker dagen efter. Riktigt bra priser och verkar vara en seriös sida.

  • tompan88

    Jag har aldrig handlat från det här företaget utan jag köper mina
    piller från apot101och har alltid varit nöjd.

    Kan inte säga att jag blir så sugen på att handla från intimlek när de har sisådär recensioner.....

  • Anders 386

    Verkar vara en lönsam bransch, Det finns hur många butiker som helst på nätet som säljer sexleksaker. Förmodar att dom flesta är seriösa. Jag handlar oftast från dem som har snyggast hemsidor med recensioner av prylarna. "Vuxen" o "Sinful" har jag handlat av tex, men det finns ju hur många som helst.

  • Kapitalismen

    Som ni märker så är det mest sock puppets från intimleksaker själva som skriver i den här tråden. Det räcker ju med en titt på 5 sekunder på sidan för att se att det här är antingen oseriöst eller skit.

    "Leveransen kom direkt hem efter 3 dagar". Är det något att SKRYTA om? En leveranstid på 3 dagar är...dåligt.

  • Anonym (Kessie)
    tompan88 skrev 2015-08-24 08:35:31 följande:

    Jag har aldrig handlat från det här företaget utan jag köper mina
    piller från apot101och har alltid varit nöjd.

    Kan inte säga att jag blir så sugen på att handla från intimlek när de har sisådär recensioner.....


    Vad säljer apot101?
  • Anonym (Suger)
    Anonym (Kessie) skrev 2015-08-26 08:12:23 följande:

    Vad säljer apot101?


    De säljer ingenting, en riktig skitsajt
Svar på tråden Någon som handlat från Intimleksaker?