• Irel44

    Är Kronprinsessan Victoria gravid?? Vad tror ni??

    Jag trodde verkligen att hon var gravid då när nobelfesten var men efter att ha sett bilder nu när hon var i Malmö i veckan så ser det ju inte ut så....
    Vad tror ni??

  • Svar på tråden Är Kronprinsessan Victoria gravid?? Vad tror ni??
  • Mentat

    Jag tror att hon gärna vill bli gravid och talar om när det har lyckats och hon känner att hon kommit förbi värsta risken för missfall, inte innan.

  • Roti

    Inte en susning naturligtvis, men om hon är det eller försöker bli så hoppas jag att allt går vägen. Det vore så kul att få se dem få familj med barn...

  • Dr Mupp

    han kansker var gravid med gjorde abort för det visade sig vara nått fel på barnet. Misstänker att att bern med tex downs inte kommer vara uppskattad som tronarvinge.


    If you cut the wings of a fly, Does it become a walk?
  • Smultron ett

    Hon var säkert gravid med åttlingar!! Wow!
    Och sen fick hon missfall med 4 av dem. Ojojoj!!
    Och Sen aborterade hon bort de andra 4 för hon ångrade sig.
    Det var ju bara pojkar kvar i magen. Halleluja.

    ÅHH. Låt henne va ifred förhelvete.
    Ni lär nog får nog veta om hon är på tjocken.

    *suckar*


    Don't you dare criticize what you can-not understand!
  • Tutilure

    Nu har hovet bekräftat att hon är gravid.
    BF i mars


    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Rigmor Mortis
    Daimstruten skrev 2011-08-17 15:37:01 följande:
    Grattis! En till vi skattebetalare ska pröjsa för... Nån här som vill betala min del av notan?
    Vad är den? Tio spänn per person och år?
  • Daimstruten

    Tja, det är väl ca 50 mkr fördelat på oss skattebetalare. Och jag är långt ifrån den enda som vill slippa pröjsa folk som ärvt förmånen att vara ständiga bidragstagare.

  • annabanana87

    Själv blev man skrapad i förrgår. Fick tigga till mig ett ultraljud på kk-akut. Kännde på mig att något var fel. Fick bekräftat ett MA för två veckor sedan. Fick ha mitt livlösa foster i magen. Känns som ett hån att de går ut med att kära Victoria ska få barn i Mars då mitt älskade barn också skulle få födas. Är så bitter :(. Undrar hur många tidiga ul Victoria fått? Hur många läkarbesök? Knappast inskrivning i vecka 12 för hennes del. Själv fick man inte äns en kuratorkontakt. Fick ligga på postop med nyfödda bebisar o plågas. Rättvist? Nej! Är jag glad för Victorias skull? Knappast!

Svar på tråden Är Kronprinsessan Victoria gravid?? Vad tror ni??