• Anonym

    Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?

    Som rubriken lyder : Vilket är det mest udda föremål du använt dig av vid onani?
    Här pratar vi allt som inte är regelrätta dildos och massageprylar!
    Har ni kanske upptäckt att en rumstempererad gurka funkar bra som substitut? Är det skönt att gnida sig mot knopparna på sänggaveln? Hemmet är fullt av prylar som går att använda, vad har NI använt?

    Själv har jag använt handtaget på en skruvmejsel, perfekt form upptäckte jag!

  • Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?
  • P30
    ManligMan6 skrev 2013-01-14 11:32:37 följande:
    Ja det kan jag faktiskt! I programmet "Fråga Ollle" så berättade Olle att just strumpbyxor var det absolut vanligaste fetishen. Programmet visades i december.
    Nu skrev du att strumpbyxorna skulle vara på sej.
    Sej är en fisk.
    Och jag tror alltså inte att du har bevisat att syrrans strumpbyxor på vitfisk skulle vara den absolut vanligaste fetishen.

    Nylonfetish brukar väl annars normalt komma en bra bit ner på listan, efter bröst-, rump-, ben-, fot-fetish?
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • nebaz

    Som kille ligger man lite i lä med vad man kan "köra in" om vi utesluter analen och fokuserar på det andra könet.
    Mina favoritsaker från ungdomens underbara upptäckande är följande:

    * Gröna grottanBÄSTA TIPSET FÖR MANLIG ONANI, HANDS DOWN!
    En grov gurka som man gröper ur och anpassar till sin snopp. Sen värmer man den i micron (INTE LÄNGE ALLS , OBS!. Ollonet är känsligt, kom ihåg det. Mitt var rött flera dagar av första försöket, smart som man var...). Sen tar man och trär över en kondom på gurkan då det blir ganska kletigt snabbt och det hjälper lite granna åtminstone. Absolut skönaste är att sätta gurkan över den ståndet och snurra/trycka samtidigt, RIKTIGT skönt. Detta kan jag i dagsläget säga är nog, med en bra urgröpt gurka med lagom temperatur, det absolut närmsta jag kommer en avsugning från sambon. Helt klart det

    * Stålknull
    Klassiker är termos med överkokta makaroner som är ljumna. Där är det bara att börja jucka fram och tillbaka. Alternativt sätta termosen mellan soffdyna/bäddmadrass för att ha en bättre känsla över att "sätta på" något. Här igen, ta det lugnt med värmen på makaronerna, man skållar ollonet väldigt lätt.

    * Vibrator
    Även jag har testat eltandborse och då genom att trycka den mot baksidan av ollonet, längs med skaftet på snoppen. Sen bryggan mellan pungen och anus är också mycket skönt. Funkar faktiskt rätt bra tillsammans med standard runkning. Sen med lite träning går det såklart att endast använda tandborsten för att komma med hjälp av vibrationerna.

    * Sex med täcke!
    Brukade rulla ihop mitt täcke så att det blev en rulle av det. Sen i ena änden av rullen blir ett "hål" bland alla veck. Här tyckte jag det var skönt att jucka på för allt jag orkade. Blev det inte tort eftersom det är mot textil? Jo det blir tort men det går bra ett tag, kanske 5-6 minuter eller liknande innan det skaver något. Kändes ganska skönt då man kunde ligga på rygg och på så sätt bli "påsatt" av att man hade sitt rullade täcke (som måste rullas rätt hårt!).

    Där har ni lite rekommenderade tips från en man. Ber om ursäkt om det är redan angivna tips, har inte läst alla inlägg. 

    /r 

  • ManligMan6
    nebaz skrev 2013-01-15 02:11:23 följande:
    Som kille ligger man lite i lä med vad man kan "köra in" om vi utesluter analen och fokuserar på det andra könet.
    Mina favoritsaker från ungdomens underbara upptäckande är följande:

    * Gröna grottan - BÄSTA TIPSET FÖR MANLIG ONANI, HANDS DOWN!
    En grov gurka som man gröper ur och anpassar till sin snopp. Sen värmer man den i micron (INTE LÄNGE ALLS , OBS!. Ollonet är känsligt, kom ihåg det. Mitt var rött flera dagar av första försöket, smart som man var...). Sen tar man och trär över en kondom på gurkan då det blir ganska kletigt snabbt och det hjälper lite granna åtminstone. Absolut skönaste är att sätta gurkan över den ståndet och snurra/trycka samtidigt, RIKTIGT skönt. Detta kan jag i dagsläget säga är nog, med en bra urgröpt gurka med lagom temperatur, det absolut närmsta jag kommer en avsugning från sambon. Helt klart det

    * Stålknull
    Klassiker är termos med överkokta makaroner som är ljumna. Där är det bara att börja jucka fram och tillbaka. Alternativt sätta termosen mellan soffdyna/bäddmadrass för att ha en bättre känsla över att "sätta på" något. Här igen, ta det lugnt med värmen på makaronerna, man skållar ollonet väldigt lätt.

    * Vibrator
    Även jag har testat eltandborse och då genom att trycka den mot baksidan av ollonet, längs med skaftet på snoppen. Sen bryggan mellan pungen och anus är också mycket skönt. Funkar faktiskt rätt bra tillsammans med standard runkning. Sen med lite träning går det såklart att endast använda tandborsten för att komma med hjälp av vibrationerna.

    * Sex med täcke!
    Brukade rulla ihop mitt täcke så att det blev en rulle av det. Sen i ena änden av rullen blir ett "hål" bland alla veck. Här tyckte jag det var skönt att jucka på för allt jag orkade. Blev det inte tort eftersom det är mot textil? Jo det blir tort men det går bra ett tag, kanske 5-6 minuter eller liknande innan det skaver något. Kändes ganska skönt då man kunde ligga på rygg och på så sätt bli "påsatt" av att man hade sitt rullade täcke (som måste rullas rätt hårt!).

    Där har ni lite rekommenderade tips från en man. Ber om ursäkt om det är redan angivna tips, har inte läst alla inlägg. 

    /r 
    Det första 2 tipsen funkar väl bara om man har en ganska lite o klen kuk? Vet inte hur många gurkor som är grövre med plats över på kanterna om man har en kuk på över 15cm i diameter.
    Finns det en termos med en jätteöppning då?
    Nja jag tror att dina knep funkar medan man har en tunn barnsnopp inte annars.
  • Geminina
    ManligMan6 skrev 2013-01-15 09:34:00 följande:
    Det första 2 tipsen funkar väl bara om man har en ganska lite o klen kuk? Vet inte hur många gurkor som är grövre med plats över på kanterna om man har en kuk på över 15cm i diameter.
    Finns det en termos med en jätteöppning då?
    Nja jag tror att dina knep funkar medan man har en tunn barnsnopp inte annars.

    Ja, han sa ju att det var i ungdomen så vi ska kanske inte dra för hastiga slutsatser om storlekar. Dessutom kan jag meddela att det finns termosflaskor för mat dit ditt organ kommer nog in ifall du vill prova. Och skaffa fram en pumpa eller ta en vattenmelon så borde det rymmas in både det ena det andra.

    Nebaz var rätt så kreativ i sitt inlägg, eloge för det Glad
  • Anonym (men ge dig.)
    ManligMan6 skrev 2013-01-15 09:34:00 följande:
    Det första 2 tipsen funkar väl bara om man har en ganska lite o klen kuk? Vet inte hur många gurkor som är grövre med plats över på kanterna om man har en kuk på över 15cm i diameter.
    Finns det en termos med en jätteöppning då?
    Nja jag tror att dina knep funkar medan man har en tunn barnsnopp inte annars.
    Du börjar bli tröttsam i dina svar. Vi har förstått att du har en stor kuk.
  • ManligMan6
    Anonym (men ge dig.) skrev 2013-01-15 11:57:46 följande:
    Du börjar bli tröttsam i dina svar. Vi har förstått att du har en stor kuk.
    Avis?
    Nej jag bara påpekar att dom knappast är möjliga att utföra om man inte har en litens snopp.
  • Anonym (men ge dig.)
    ManligMan6 skrev 2013-01-15 12:05:04 följande:
    Avis?
    Nej jag bara påpekar att dom knappast är möjliga att utföra om man inte har en litens snopp.
    Nej, jag är synnerligen nöjd med mitt underliv då jag är kvinna.

    (det finns ju de gurkor som är av större storlek, typ egenodlade och liknande)
  • Kattis O

    Nappflaska full med varm å go välling.

    Först höll jag den bara mot fittan med innan jag va klar va den inne i mig också.

    Skönt för den va varm men största kicken va nog att det kändes så tabu.

Svar på tråden Vilket är det mest "udda" föremålet du använt dig av vid onani?