Forum Relationsproblem - Känsliga rummet
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Jag vill rentut sagt knulla nu!!!

Mån 18 apr 2011 22:54 Läst 28439 gånger Totalt 20 svar
    Anonym (SUGEN­!)
    Visa endast
    Mån 18 apr 2011 22:54
    En ensamstående mamma i 23 års åldern... jobbar och sliter, tar hand om barn, tar hand om hemmet. Men ingen har hon som tar hand om henne.... på något sätt.... mitt liv gör det svårt för mig att vistas ute ensam... jag klagar absolut inte... men jag börjar bli liiite trött på att åren går och jag inte får till det... huur i hela friden ska man träffa en kille när all man gör om dagarna är åker buss till jobbet, jobbar, åker buss till dagis hämtar barn och sen spenderar resten av tiden med barnet eller gemensamma vänner som har barn......................
    min senaste kille träffade jag via nätet men puckot var fullkomligt och sjukligt svartsjuk så det eländet varade inte länge!!!!!!!!!!  Nu har jag varit utan kille och utan sex i snart sju månader....... jag blir precis dum i huvudet. Jag vill ha beröring, KUK, kärlek, eller sex det spelar fan ingen roll..... bara någon människa tar i mig.... HUR FAN SKA MAN TRÄFFA NÅGON MAN KAN SÄTTA PÅ??? Ursäkta mig men nu är jag trött på det här!!! ALLA TIPS OCH ÅRD MOTTAGES TACKSAMT!
    Hos Prisjakt jämför du pris på sällskapsspel!
  • Ons 25 maj 2011 22:55 #2

haha! Kul tråd. Hoppas du får till det.

• Tor 26 maj 2011 01:00 #3

Man får helt enkelt skaffa barnvakt (du hade ju kompisar med barn) och sen gå ut på krogen. Där finns det kuk så det räcker och blir över

Annat innehåll

• Mån 18 jul 2011 21:03 #4

köp en dildo o vibrator på teknikmagasinet så du blir kvitt största frustrationen. sen kan du hitta äktenskapsmaterial sedan.

• Mån 18 jul 2011 23:51 #7

Men man blir ju inte tillfredsställd av kuk. Lek med dig själv istället.

• Mån 18 jul 2011 23:56 #8

Förstår att du behöver vuxet sällskap, och uppskattning som KVINNA.
    Be någon av dina vänner med barn sitta barnvakt så kommer du ut. Det finns alltid killar som är intresserade av att ge dig vad du behöver Flört 

(dumt kankse, men kan inte låta bli -glöm inte att skydda dig)

Lycka till!!!! 

• Tis 19 jul 2011 00:11 #9

Gå in på en knullsajt och lägg ut lite porriga bilder på dig själv så kommer du vara sajtens drottning inom ett dygn!

• Anonym (mamma­4)
    Visa endast
    Tis 19 jul 2011 00:16 #10

När ja var 2 barnsmamma o just flytta ifrån mitt x.. jag hade bestämt mig efter ja bruit me min älskare som ja då hade haft i 2 år oxå att jag inte skulle skaffa någon mer kille,vips kom min granne o knackade på.och ja nu har jag 2 st barn till o köpt hus.. jobbar hewltid.. så allt funkar bara man vill.. jag är/var ingen som sprang på krogen utan jobbade o tränade o var mamma på heltid..

• Ons 20 jul 2011 10:18 #11
    Anonym skrev 2011-05-25 22:55:54 följande:
    haha! Kul tråd. Hoppas du får till det.
    Hon fick ju svar/napp 9minuter efter trådstart. Måste vara någon form av rekord.
  • nordic­o
    Visa endast
    Mån 19 sep 2011 16:05 #12

kåt hela tiden  

• nordic­o
    Visa endast
    Mån 19 sep 2011 16:06 #13

vad har du for e-mail ?

• Tor 7 jun 2012 17:32 #14

jag kan ställa upp om du vill ! här är min e mail:

kossan5@hotmail.se   

• Anonym (Maggi­e)
    Visa endast
    Fre 8 jun 2012 02:37 #15
    Anonym skrev 2012-06-07 17:32:32 följande:
    jag kan ställa upp om du vill ! här är min e mail:

kossan5@hotmail.se   
    Men Gabriel då!!! Tråden är ju skitgammal. Hon kommer inte att svara!
  • Fre 12 jul 2013 18:33 #16

jag vill knulla en kvinna idag. sååå kåt nu

• Anonym (nubli­rdetåk­a av)
    Visa endast
    Lör 13 jul 2013 07:30 #17
    Anonym (mamma4) skrev 2011-07-19 00:16:39 följande:
    När ja var 2 barnsmamma o just flytta ifrån mitt x.. jag hade bestämt mig efter ja bruit me min älskare som ja då hade haft i 2 år oxå att jag inte skulle skaffa någon mer kille,vips kom min granne o knackade på.och ja nu har jag 2 st barn till o köpt hus.. jobbar hewltid.. så allt funkar bara man vill.. jag är/var ingen som sprang på krogen utan jobbade o tränade o var mamma på heltid..
    Jag är tänd på en granne som är ensamstående med 2 barn. Kanske ska gå och ringa på nån dag?
  • Ons 17 jul 2013 18:35 #19

Kanske ett par år för sent,men ändå,tycker lite synd om dig
    men det har kanske löst sig. 

• Lör 9 nov 2013 05:37 #20

hoppas du fått til det... 6 månader är inget jag har har fått en underbar kvinnas kropp kyssar kramar inget på mer än 2 år nu

• Lör 30 nov 2013 08:11 #22

Shit vad roligt det är att killar kan bli helt blinda när någon tjej är villig....

• Lör 21 dec 2013 06:00 #23

Ärligt talat jag är man och känner som du, men vad ska man göra?!
    Skita i barnet och mamman eller båda?
    När den biten är över får man bara se vad som händer.
    Ha inte så bråttom att hitta någon ny, det är bättre att ni passar för varandra.
    Ta det lugngt bara och leta inte så hittar du den rätte om det så skulle vara i kön på ICA...

• Anonym (eh)
    Visa endast
    Ons 22 jan 21:20 #25

HALLÅ gammal tråd! Snuskpälsar!

• Ons 14 maj 14:21 #21

skriv gärna=)