• Svar på tråden Dela med dig av din blogg :-D
  • Tetti

    Jag har en blogg som handlar om livet med anorexi och bipolär sjukdom, jag är just nu inne i en djup depression och en svacka med maten så det är kämpigt just nu men jag ska ta mig igenom det. Jag har också asperger/autism som jag skriver om för jag tycker det behövs mer förståelse och kunskap kring dom diagnoserna, speciellt eftersom det finns så lite kunskap även inom vården och allmänheten kring hur högfungerande autism yttrar sig hos kvinnor eftersom det skiljer sig från män och dom flesta manualer och informationskällor skriver alltid om hur det är för män.

    Jag har en lång historia av psykisk ohälsa, började få ångestproblem som 7 åring, min första djupa depression när jag var 10 år och sen i 14 års ålder kom hypomanierna. Anorexin har jag levt med i 12 år, snart mer. 

    Bloggen är www.nouw.com/lilliskutt

  • Diagnos noll

    Här hittar ni en blogg om mental ohälsa och hur oaccepterat det är. Hur fel det många gånger kan bli och hur allting förvärras när ingen har svar på vilken diagnos man besitter. Hur man hanterar vardagen när alla läkare och psykologer bara säger att man är dum i huvudet.

    www.devote.se/Diagnosnoll

  • stoltsyster

    Hej! På min blogg skriver jag öppet om ångest, tvångstankar och min diagnos som jag nyligen diagnostiserat med. Befrielse är en äntligen förstå sig själv, och varför jag mår som jag gör. Skriver om annat också, som livet på landet med min sambo och våra två barn. 

    Kika gärna in =) 

    http://livetsregndroppe.blogg.se/ 

Svar på tråden Dela med dig av din blogg :-D