• Alis volat propriis

    Abonnemang hos tre - bra eller dåligt?

    Nån som har tre som operatör? För några år sen så hade de dåligt rykte vill jag minnas, när de var alldelles nya, dålig täckning och så, men hur är det nu?

  • Svar på tråden Abonnemang hos tre - bra eller dåligt?
  • Spiro

    Har tre och trivs inte alls med det. De uppger att de ska ha bra täckning men det stämmer inte där jag bor iaf! (södra norrland)

  • Birgitta2

    Jag är helnöjd med tre faktiskt. Har aldrig haft problem med dom, och har jag nån gång haft kontakt med dom så är de urtrevliga och försöker verkligen hjälpa en.

  • Raskask

    Om man bara använder telefonen i stan så fungerar det. Här i Skåne finns det ingen täckning på massor av ställen. Nu har vi tre ändå, eftersom vi mest håller till i stan men störigt är det när man är två mil från närmsta stad och plötsligt saknar täckning.

  • Diablo

    Jag var inte alls nöjd, de var mycket dyrare än abonemanget jag hade innan, dålig täckning och påstod helt plötsligt att jag hade förlängt mitt abonemang med sex månader, vilket jag inte gjort. Jättesvårt att häva. Nej, jag var jättebesviken.


    Har man tur behöver man inget vett!
  • Alis volat propriis

    va tråkigt, det där med täckningen är ju viktigt, vill inte gå omkring och störa mig på det sen. anledningen att jag kollar tre överhuvudtaget är för att de säljer en mobil i färgen som bara fins hos dem...

  • Modgun

    Det beror nog på.
    För mig hade det varit urdåligt, då nästan alla jag känner har tele2/Comviq, och således blir det billigare för mig att också ha samma bolag.

  • Raskask
    Alis volat propriis skrev 2011-06-23 11:56:14 följande:
    va tråkigt, det där med täckningen är ju viktigt, vill inte gå omkring och störa mig på det sen. anledningen att jag kollar tre överhuvudtaget är för att de säljer en mobil i färgen som bara fins hos dem...
    Det var orsaken till att vi band upp oss på tre också. Mobilfärgen alltså .
  • Alis volat propriis
    Modgun skrev 2011-06-23 11:58:58 följande:
    Det beror nog på.
    För mig hade det varit urdåligt, då nästan alla jag känner har tele2/Comviq, och således blir det billigare för mig att också ha samma bolag.
    fast de har en tjänst då man kan välja en operatör att ringa gratis till. jag har också comviq nu, sen många år tillbaka. men deras abonnemang är inte längre de bästa tyvärr..
  • Mamma Tintis

    Jag har haft tre i 6 år och är jätte nöjd. Har aldrig haft nåt problem med dem och de är alltid trevliga och bra att prata med om det är nåt! Har precis förlängt mitt abonnemang ytterligare 2 år!

  • Modgun
    Alis volat propriis skrev 2011-06-23 12:15:36 följande:
    fast de har en tjänst då man kan välja en operatör att ringa gratis till. jag har också comviq nu, sen många år tillbaka. men deras abonnemang är inte längre de bästa tyvärr..
    Det tycker jag att det är, åtminstone för mig.
    bet 150kr i månaden för både telefon OCH abonemang
Svar på tråden Abonnemang hos tre - bra eller dåligt?