Inlägg från: Anonym (råd tack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (råd tack)

    Hur ger jag min man prostata massage ?

    Kanske OT (?) men jag skulle vilja veta hur jag ger mig själv prostatamassage till att börja med, så kanske jag kan instruera en tjej sen. Har ju hört så mycket om de fantastiska orgasmerna man kan få och vill också uppleva det! :(

    Har skaffat prostatamassage-stav. Och provat 3 ggr. Första gången kändes ingenting annat än att jag hade en grej i röven, lite som att vara bajsnödig bara. Men testade i alla fall runka samtidigt. Och kom, men det kändes inget speciell annat än vanligt. Inte heller någon extra spermavolum som jag hört talas om att man kan få.

    Andra gången hittade jag bättre prostatan tror jag. Kändes att man kom åt en punkt där inne som närmast kan beskrivas som öm, men som gav en känsla som fortplantade sig till ett större område i underlivet. Efter att ha joxat ett tag mot den punkten blev det rätt skönt faktiskt. Och det började rinna en del försats. Hade som ambition att lyckas komma utan att runka, men trors att det ett tag var ganska skönt blev det inte att tala om något klimax.

    Tredje gången gjorde jag samma som andra. Ganska mycket prostata massage först (om jag nu hittat rätt). Ingen försats kom denna gång. Runkade sen samtidigt, men fick ta hjälp av lite mentala bilder på sexiga kvinnor för att kunna komma. Orgasmen var inte heller nu något speciellt mer än utan prostata massage. Inte heller mer spermavolym.

    Gör jag något fel, eller är jag bara inte prostatamassage-typen? Om det inte var fantastiskare än så här kommer jag nog ge upp uppleva de fantastiska prostata orgasmerna...

    Tacksam för tips?

  • Anonym (råd tack)

    Jo! Ska tilläggas att den tredje gången fick jag efteråt ont i ena pungkulan och sädesledaren till den, samt strax innanför pungkulan - varför!?

    Farligt?

    Är det någon som vart med om detta vid prostata massage?

Svar på tråden Hur ger jag min man prostata massage ?