• Rebster

    Starta försök i September?

    Hej hej!

    Är 29 och ska börja försöka i september, första barnet. Är så himla pirrig och det känns så märkligt att man ska börja försöka att bli föräldrar. Längtar ihjäl mig, speciellt eftersom ALLA andra har barn (eller det känns såGlad)Här kan vi byta funderingar kring äl-test, kost, träning osv.

    Hänga på? Ja, klart att du vill!

  • Svar på tråden Starta försök i September?
  • Rebster

    Hur går det för alla? Planerar ni för resa till Danmark några av er? Snart snart är det september och då jäklar kör vi tjejer!!!Plus

  • Fröken Smilla

    Det rullar på Jag kommer sannolikt åka till DK på onsdag eller torsdag, det återstår att se Köpte ASDYRA tester idag... Spenderade över 400 kr. Bra när man behöver alla småkronor till Danmark. Not. Hoppas inte jag behöver köpa fler

  • Fröken Smilla

    bara för det tyckte jag det knep till i vänstra äggstocken det är nog i den mina ägg mognar som bäst för jädrans vad det gjorde ont där förra gången

  • Rebster

    Får du också så ont? Jag med! Hade äl igår och varje steg jag tog kändes som tusen nålar på äggstocken. Skönt att veta dock!

  • Fröken Smilla

    Ja oj ja. Det gör massa ont!

    Funderar lite på mat nu i början... Jag måste nog läsa på vad man får/inte får äta. Säkert allt det jag tycker är gott är på inte-listan

  • SnorkFröken01

    Åh vad spännande hörni!

    Smilla, lycka till nu i veckan. Vi håller alla tummar. Själv åker jag om typ tre veckor.

    Rebster, betyder det här att vi ska hålla tummarna för att något kan ha satt sig i lördags (om du ursäktar den privata frågan Flört)

  • Xandie

    Verkar som att jag haft ÄL nu i dagarna, så vi har passat på för fullt. Så nu är det bara att börja vänta på att mensen förhoppningsvis inte dyker upp mer. Skrattande

    Ja, det där med vad man får och inte får äta.. Läste för ett tag sen, men det har ju redan hunnit försvinna. Som tur var var det iaf inte allt gott som var förbjudet.

  • Fröken Smilla

    Rebster vet ju redan, men tänkte väcka lite liv i tråden genom att annonsera mitt positiva ÄL-test imorgon blir det insemination!!

  • Rebster
    SnorkFröken01 skrev 2011-08-29 20:37:23 följande:
    Åh vad spännande hörni!

    Smilla, lycka till nu i veckan. Vi håller alla tummar. Själv åker jag om typ tre veckor.

    Rebster, betyder det här att vi ska hålla tummarna för att något kan ha satt sig i lördags (om du ursäktar den privata frågan Flört)
    He he, det är inte en privat fråga längre när man redan har hängt ut sitt fertila liv här på FLFlört. Nej, vi börjar ju inte försöka förrän nästa månad då jag har äl i slutet av september så då får du gärna hålla alla tummar och tår...
  • Rebster
    Xandie skrev 2011-08-29 22:03:36 följande:
    Verkar som att jag haft ÄL nu i dagarna, så vi har passat på för fullt. Så nu är det bara att börja vänta på att mensen förhoppningsvis inte dyker upp mer. Skrattande

    Ja, det där med vad man får och inte får äta.. Läste för ett tag sen, men det har ju redan hunnit försvinna. Som tur var var det iaf inte allt gott som var förbjudet.
    Åh, då håller vi tummarna fram till BIM.
    Fröken Smilla skrev 2011-08-31 19:55:18 följande:
    Rebster vet ju redan, men tänkte väcka lite liv i tråden genom att annonsera mitt positiva ÄL-test imorgon blir det insemination!!
    Lycka till imorgon!
Svar på tråden Starta försök i September?