• Anonym

    :'( han sexchattar med en av sina tjejkompisar

    Vet inte vart jag ska ta vägen. Vad jag ska tänka, vad jag borde göra.

    Min kille och jag är särbos. Vi har inte varit ihop så länge, mindre än ett år. Jag är hur kär som helst i honom och han verkar onekligen precis lika kär tillbaka. Vi passar ihop på precis alla plan, vi vill samma saker, vi gillar samma saker, vi lyssnar på samma musik, vi äter samma mat, vi gillar samma hobbies, har samma syn på pengar, på städning... det är nästan för bra för att vara sant och jag skulle kunna fortsätta om hur bra vi har det hur länge som helst.

    Jag har en historia med svek, kontrollfreaks och dubbelspel i tidigare förhållanden. Min nuvarande lämnade sitt ex för mig. Han har också hoppat över skaklarna tidigare och det vet jag om. Ni som får lust att säga nåt om "en gång otrogen" kan fara åt fanders. Skratta för er själva och var självgoda någon annanstans. Jag behöver inte höra det just nu. Det gör faktiskt ont nog ändå.

    Min kille använde min dator för att kolla sin facebook. Han glömde logga ut. När jag skulle kolla mitt konto kom jag av misstag in på hans konto och i ena hörnet poppade ett chatfönster upp med en av hans nära vänner. De har känt varandra hur länge som helst. Hon bor någon timmes bilfärd från hans jobb och jag vet att han åkt dit ibland och sovit över. De ses inte så ofta. I chatfönstret fanns något om en mjuk godnattkyss och om saknad.

    Jag skäms inte för att jag läste det här. Det kom upp av misstag och fångade min  uppmärksamhet. Hela chatten, som pågått över flera dagar, handlade om hur de gör saker med varandra. Hur han sprutar henne över brösten, hur han känner hennes våthet om sin styva kuk och så vidare. Jag trodde inte mina ögon. Vet fortfarande inte om jag tror på det. Det äcklar mig. Det skrämmer mig. Det gör mig orolig för sjukdomar. Det gör mig ledsen. Det sliter i mig. Vad i helvete!?

    Jag är är inte särskilt öppen. Kan pussa EN av mina tjejkompisar på munnen ibland på fester. Bara när han är med. Han pussar henne också på munnen, men verkligen bara då. Det är det längsta jag släppt någon av mina pojkvänner inpå andra. Min kille är världens flirt. Han gillar att charma folk och dra skämt under bältet. Det gör jag med. Men det här är ju nåt helt annat.

    Vet inte vad jag borde göra. :'(

  • Svar på tråden :'( han sexchattar med en av sina tjejkompisar
  • Anonym

    Ja du, du måste ju prata med honom, men tyvärr så låter det som om han är otrogen. Oavsätt så är det ett stort svek och oacceptabelt.

  • Anonym

    jo jag ska prata med honom men jag vet inte vad jag sak tro, vad jag vill... om han säger att de alltid pratat så med varandra? och vem är jag att komma och säga att jag inte vill att han är sån mot andra för att det ena leder till det andra? eller om han säger att han varit med henne för länge sen? eller om han säger att de legat med varandra? vad gör jag då? jag vill inte! tänk om de låg med varandra när han var där sist för några veckor sen? när hon var så ledsen så ledsen för att det var första nätterna som skild och utan barnen...

    :'(

  • MrKudos

    Vilket idiot som öppnar FB på din dator när han sexchattar med en annan tjej. Redan det är anledning nog att göra slut: han är korkad.

  • zoxi

    OAVSETT om de alltid pratat så med varandra - så är det respektlöst mot dig, hans nuvarande.
    OAVSETT om han har varit med henne för länge sen - så är han det inte nu, och är han det så kan han dra åt helvete.
    OM han har legat med henne under erat förhållande - så kan han dra åt helvete.

    Hur tänker du människa? Att han legat med henne av förbarmande orsaker? Det gör väl inte saken annorlunda?

    Om någon utomstående är ledsen så är det alltså okej att vara otrogen?
     

    Du förtjänar någon som respekterar dig, och att sexchatta med någon som man träffar, sover hos, är inte okej.
    Det är inte respekt.
     


  • C31

    Jag håller med om att du bör snacka med honom. Det behöver ju faktiskt inte betyda något alls, det kan ju vara fantasier. Givetvis hade det varit trevligare om han delat dem med dig, men nu kanske det inte är så. Vem vet, de kanske har legat med varandra innan ni träffades och det kanske var det mest fantastiska sex han någonsin har haft. Det betyder ju inte att han för den sakens skull är otrogen. Som sagt, prata med honom, så löser ni det nog :). 

  • Anonym

    nej det är det inte men varför? varför gör man såhär?

  • zoxi
    Anonym skrev 2011-08-21 20:25:12 följande:
    nej det är det inte men varför? varför gör man såhär?
    För att man inte är torr bakom öronen och vet hur man behandlar sina medmänniskor?
  • Anonym
    C31 skrev 2011-08-21 20:24:51 följande:
    Jag håller med om att du bör snacka med honom. Det behöver ju faktiskt inte betyda något alls, det kan ju vara fantasier. Givetvis hade det varit trevligare om han delat dem med dig, men nu kanske det inte är så. Vem vet, de kanske har legat med varandra innan ni träffades och det kanske var det mest fantastiska sex han någonsin har haft. Det betyder ju inte att han för den sakens skull är otrogen. Som sagt, prata med honom, så löser ni det nog :). 
    Det är över 10 sidor A4 med sexchatt............ Det är inte första gången heller. Det finns kortare snuttar från för upp till två år sen. Innan dess hade hon inte fb.

    Han LEVER UT sina fantasier genom att dela dom med henne! Om det var bra minnen och det bästa sexet han någonsin haft spelar väl ingen roll? Är man vänner om man delar gamla minnen med varandra? Vore det okej att jag pratade om hur skönt det vore om mitt ex satte på mig när jag står på alla fyra?

    Känner mig trampad på, skuren i... vem är han egentligen?
  • Anonym
    zoxi skrev 2011-08-21 20:26:23 följande:
    För att man inte är torr bakom öronen och vet hur man behandlar sina medmänniskor?
    tydligen inte...
  • C31

    Nej. I en relation är det inte ok att göra något som ens partner far illa av. 

    Jag uppfattade det inte som att det var SÅ mycket, men givetvis sätter det ju det hela i ett annat ljus. Jag förstår att du är förbannad! Det skulle jag också bli. 

    Det enda sättet att stå upp för dig själv och er relation är ju att snacka med honom, för hur det än är så tycker du väl att han är en bra kille, som jag förstår det. 

Svar på tråden :'( han sexchattar med en av sina tjejkompisar