Inlägg från: Lindybelindy |Visa alla inlägg
  • Lindybelindy

    Någon som är intressant är just mars- står för sexlivet och vad en kvinna hår i mars så speglar det vad hon söker för man, även din syn på uppfostran, venus- står för kärleken och hur du är i kärlek. och ascendenten- står för din andra personlighet, hur folk ser på dig. Sen är det intressant att kolla av vad sin partner har i sig i det. Det sägs om man ska tro på det här att ascendenten speglar din personlighet lika mycket som ditt soltecken alltså det du är. Jag är skorpion men har tvilling i ascendent då blir jag en blandning av dom två. Just därför brukar folk rynka på näsan och påstå att dom inte tycker det stämmer ett dugg när dom exempel läser om sitt tecken men just därför kanske det inte stämmer för att den personen kanske har massa jungfru i sig.. intressant! jag har hållt på med väldigt mycket astrologi, nummerologi osv. Här är en kul sida med tycker jag: http://se.babycenter.com/horoskop/skorpionen/foralder-och-foralder-vaduren/?rship=ParentAndParent&rootUrl=horoskop&pnpLbl=f%F6r%E4lder-och-f%F6r%E4lder&pncLbl=f%F6r%E4lder-och-barn&cncLbl=barn-och-barn&sign1=Scorpio&sign2=Aries&hsSubmit=Klar%21%21

    Ni kan kolla hur ni ska passa med era barn, hur mi passar som föräldrar osv. Men mer på skoj Glad det andra är mer djupgående.

  • Lindybelindy
    iframtiden skrev 2011-10-10 17:34:36 följande:
    Jag har ställt mitt personliga horoskop och det stämmer läskigt bra. har även ställt "framtidshoroskop" som också stämmer läskigt bra. dock inte på denna sida utan ett köpt dataprogram.
    Vad hade du i dig? och vad är ditt tecken?
  • Lindybelindy
    iframtiden skrev 2011-10-16 17:16:10 följande:
    Jag är våg med accendensen i skorpionen, månen i väduren och venus i jungfrun..:)
    Oj ganska starka tecken! Glad skorpion i acendenten. Är du utåt mot folk lite blyg, mystisk, säger oftast vad du tycker.. kan vara lite svartsjuk och lynnig. Sexig! och kraftfull person? brukar stå så om skorpionen. Jag är skorpion i mitt "riktiga" tecken Flört men just allt det stämmer inte riktigt på mig och det kan ju vara för att jag har tvilling i acendenten som oftast älskar att diskutera och prata, träffa folk osv. Tvärtemot skorpionen. Venus i jungfrun.. då är du noga med vilken partner du skaffar. Och han ska vara renlig för jungfruar hatar slabbiga män och människor i sig. Dom vill ha renlighet! Det är viktigt för dig med en man som är smart för jungfruar avskyr osmarthet hehe.. du kan söka på google och sen på jungfrun. Läs om jungrun i kärlek så ser du. Även så kan du googla på skorpionen som personlighet och läsa..
Svar på tråden Personligt horoskop