Zinfandel skrev 2012-06-16 18:34:13 följande:
Snart lycklig!! Tack, jätteintressant!! Jag vill mycket gärna få all info hela vägen, det bidrar mer än du tror! Jag har också samma problem, pga helger och att jag måste boka dropp (finns inte dropp-in haha ) mm så kan jag inte uppfylla Dr Ds önskemål helt & hållet, antar att det gäller er andra också? Ego: Mensen är här , behandlingen börjar imorrn. Dock är mina värden inte perfekta (trombocyterna lever ett galet liv) så Dr D har flaggat för att vi kanske avbryter om det inte blir bättre vilket jag naturligtvis är helt överens med, är inte läget så bra som möjligt så är det inte lönt. Men nu kör vi
Lycka till! Det finns inte många med sådan uthållighet och hjälpsamhet, jag har följt dina kommentarer under lång tid och nu är det din tur!! En fråga till er som har använt prednisolon; jag har genomgått en prednisolonkur i Sverige på 100 dagar, tyvärr fick jag ett missfall mitt i. Mitt problem är upprepade missfall, sex st utan att de hittar ngt fel. Läkaren ville inte att jag ska äta mer än 100 dgr men att jag ska börja igen vid grav. Jag misstänker starkt att jag är gravid igen nu, superömma bröst, men har inte bim förrän nästa helg. Läkaren ville att jag ska börja vid plus men då kan det väl vara för sent? När har ni börjat m prednisolonet? Kan jag köra igång nu och sedan sluta tvärt om jag inte skulle få plus? Tacksam för er hjälp