Hej alla, kort lägesrapport fr Athen. Allt har gått bra, trots min knaggliga engelska. Jag var nervös innan, hoppade tom över lunchen. Jag har min ålder mot mig och min mans prostatit. Jag har precis fyllt 46!!!! Det positiva är att Dr D inte träffat ngn mer fertil 45-46- åring än mig i sin karriär, MEN dt betyder inte att jag har större chans. Det behövs tur, samma tur som du Lully. Dr D sa att du hade turen på din sida. Jag är välkommen att göra ivf m egna ägg hos dem. Det är inte alla förunnat. Dock talade han om de ökade chanser som dt skulle innebära m ÄD. Nu måste jag hem t min man och snabbt sätta en plan. Dr D kom också själv till hotellet f att sätta IL-dropp, då ingen sköterska hade möjlighet. Han kom i mysbyxor och var lika trevlig fast han säkerligen var trött. Just nu verkar det vara en liten topp, lite hektiskt. Han nämnde också att han tycker vi svenskar är så trevliga och pålästa. Vi vet vad vi pratar om och vad vi vill när vi kommer, precis tvärtemot grekerna, som han måste övertyga. Som en del vet har min tvillingsyster precis blivit gravid m sitt fjärde barn, egna ägg och ett "misstag". Hennes första vid 36 års ålder var gm ivf, de övriga på egen hand. Säkerligen samma immunproblematik som jag, som enl Dr botades genom en graviditet och därför sedan lyckats själv. Av olika skäl fick jag inte möjligheten tidigare. Mkt nöjd med att jag orkade ta tag i detta när jag för övrigt inte alls mådde bra. Får se nuvhur vi går vidare. Kram