Upprepade missfall skrev 2017-04-19 20:50:16 följande:
Oj nu får jag förhoppningar! Har bara vart lite varm till och från idag men de kan ju oxå bero på graviditet. Kände mig ungefär såhär dagarna innan bim förra månaden o då fick ja ju missfall igen en vecka senare. Så nu har ja två nojor.
1 ja tål inte prednisolonen o bör sluta me den innan ja blir jättedålig.
Eller 2 Jag är gravid och kroppen kämpar för att stöta ut de, o de är därför ja får lite lätt feberkänsla nu.. O isf, borde ja inte höja dosen me 5 mg för att hjälpa liten överleva?
Hej!
Det låter mycket som mina symtom innan jag fick immunologisk support. Jag har svettats massvis innan BIM de gånger det tagit sig, plussade på stickan och sedan kom blödningen/missfallet. Jag tror att intralipider är viktigt när man har immunologiska problem, jag tror inte att jag hade blivit gravid utan droppet men eventuellt utan de andra medicinerna (trombyl, Fragmin och kortison) men det är enbart min hypotes. Det är droppet som gör att jag slutar svettas när jag har de perioderna och jag drar slutsatsen att det också är droppet som gör att vissa av mina blodprov stabiliseras. Men som sagt, det är enbart min egen hypotes.
Jag vet inte var du är i din process vad gäller immunologisk support och om du har eller tänker ta kontakt med någon av de som har god kunskap i ämnet?