Ariellan skrev 2019-09-27 12:57:07 följande:
Idag hade vi kub-test, den lilla växer och mår bra. Kroppen är verkligen olika från graviditet till graviditet. Med sonen krävdes det cirka 20 dropp, Fragmin och 20 mg Prednisolon. Medan denna gång ingenting. Med andra ord, alla graviditeter är olika och det KAN bli lättare andra gången, behöver inte alltid bli svårare som jag tycker man läser mycket om. Vill tacka för all kunskap tråden har givit mig, utan den och Dr D:s behandling hade jag nog inte suttit med ett barn utanför och ett i magen idag. Självklart är jag här inne och läser ibland och hjälper till med frågor om jag kan
Stort grattis Ariellan!! Skönt med avklarat kub
Min kropp har behövt lite fler dropp den här graviditeten, så för mig har det varit tvärsom. Men ingen katastrof!
cooco skrev 2019-09-29 11:56:21 följande:
Är det någon som lyckats bli gravid naturligt med immunsupport? Jag har fått en plan av DrD som innebär medicinering med tabletter för att sänka tnf-a och sedan IL och kortison samt fragmin. Letrozol för att förstärka ägglossning och förhoppningsvis lossa två. Är det rimligt att tro att det kommer fungera? Jag ska såklart inte ge upp innan, men vill heller inte hoppas för mycket.
Jag är just nu gravid naturligt med immunsupport. Började med kortison på äl, fragmin + trombyl på äl+4 och tog första droppet på äl+11dagen efter plus. Så det kan gå!!