• karin2011

    Svårt att få stånd :-(

    Hej!

    Snälla - finns det någon som kan hjälpa mig och min kille!

    Vi har varit tillsammans i ett halvår och under den här perioden har min kille haft mycket svårt att få stånd så vi kan älska .

    Min kille är 52 år och separerade från ett tidigare förhållande för två år sedan. Vet inte om hans självförtroende har fått sig en törn av det.

    Han säger och visar hela tiden att han älskar mig och tycker att jag är supersexig och vacker. Jag säger att jag älskar honom och tycker han är fin och att det är så skönt att älska med honom.

    Vi kan ligga i sängen och smeka varandra och så får han stånd. När han väl trängt in i mig, så slaknar den rätt så fort. Då brukar vi vänta en stund och försöka lite senare, och det går då att älska, men ofta kommer han fort. Fast vi älskat flera dagar i rad, så kommer han ändå för fort.... borde ju vara så att han då skulle kunna hålla ut lite längre.

    Det här är jättejobbigt för oss båda, jag funderar såklart på om han inte tänder på mig. Känner ju att han älskar mig så mycket och att han är supertänd på mig, men ändå blir jag ledsen när det inte fungerar.
    Han blir såklart också jättebesviken över att inte kunna få stånd. Han säger att han är för kåt (övertänd) på mig, att jag är så himla sexig.

    Vi har ju varit ihop i ett halvår nu, och tycker ju att han skulle känna sig trygg med mig och känna att jag älskar honom. Förstår inte vad det är som gör att han inte kan slappna av med mig...

    Är det någon som har några bra tips på hur vi ska göra för att få det att fungera?
    Hur ska han tänka?
    Vad ska jag göra för att hjälpa honom att få stånd?

    /Karin

Svar på tråden Svårt att få stånd :-(