• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • TattooedMan

Vilken hemsk sambo du har.. Snälla "TS".. Jag hoppas verkligen att du skämtar med ditt inlägg! Onani är ju fullt normalt! Vilken kille i ett förhållande drar inte en handtralla?! Jag hoppas för hans egna bästa att du faktiskt slänger ut honom så att han slipper dig och dina skruvade förbud.. Låt killen leva ett normalt liv.. Han var kåt och du var inte tillgänglig just då.. Big deal.. Vill han då dra en handtralla så är väl det upp till honom..

• Stringbody

Behagar du skämta med din fråga!? Jag tror det, för ingen kan med allvar mena att man inte skulle onanera!!! Det är väl hur normalt som helst!!!???

Tur att inte min sambo är som du, då hade jag åkt ut med huvudet före för länge sedan. Har mina perioder men det bli aldrig färre gånger än en gång i veckan. I genomsnitt kanske 8 ggr per vecka. De senaste 15 åren.

Säger inte mer.

• Accentnougat

Jag hoppas verkligen att den här tråden är ett skämt! Stackars kille :( 

• Putt B

Så det är inte ok att onanera..

För det är tydligen otrohet... men att sitta och läsa i detta forum, och kommentera...det är OK ?

Jösses lilla damen... alla får väl för faan onanera...

Du gnuggar säkert muttan själv ibland..men det räknas väl inte ??

• Anonym (orolig svärfar)

ca 15 min kvar till min sambo kommer hem, bäst att snabba mig innan hon kommer på mig.. bhaaha

nej men VA? om det är nåt du ska fundera på så är det kanske; har ert "kärleksliv" havererat? och han kanske inte vill pressa dig till sex.. för du kanske inte släpper till ändå? så han tillfredsställer sig själv?

visste han huvudtaget om att det var förbjudet? 
    Säg till honom att det är farligt! man kan bli blind.. ha .. ha .. ha {#emotions_dlg.flower}

• Bremerton
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
    Han runkade när du kom hem och du ska slänga ut honom? Och?! Grattis, du blev nyss nominerad till priset som världens sämsta flickvän som inte kan acceptera sånt. 
  • Flickanx2

Ojdå... ja, för min egen del så skulle jag inte ha ngt emot ifall jag råkade komma på någon med detta. Bara sexigt ju;))

128
Svar på tråden Den jäveln runkade!