• Anonym (Förbannad)

    Den jäveln runkade!

    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

  • Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Trixie
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:13:01 följande:
    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.



    Varför inte dra en runk? Vad är så respektlöst med det? Eftersom du har den inställningen till en runk hoppas jag Verkligen att du inte pillar dej själv på musen!?
  • Lian Kesko
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 13:00:25 följande:
    Han får göra vad han vill nu men i mitt hus är det jag som bestämmer
    Jag är glad för hans skull att han inte behöver stå ut med dig, fast det kan ju vara annat med i bilden också men det har du inte skrivit. Bara att han har fisit i sängen och satt och runkade när du kom hem.
    Så du har nog en rätt rubbad uppfattning om vad respekt är, det går inte bara åt ett håll.

    Ska han respektera dig, så ska ju du även respektera han. Vare sig motorn är varm eller garaget är öppet.
  • Krokimodell
    Miss Blue skrev 2013-01-05 04:59:23 följande:
    Ibland skäms jag för att jag är kvinna, tamefan..

    herregud!!
    Vad är det som säger att en kvinna har skrivit det här?
    Say it loud. I am unable to say 'proud' and I am proud.
  • Trors

    Hahaha jag har alltid Lärt mig att respektera andras åsikter men kanske inte alltid acceptera och det här är en sån gång!! Om han vill runka så låt Karln runka fö-fa* Han är ju tillräckligt respektfull Mot dig att runka istället för att gå ut och vara otrogen. Tycker du beter dig löjligt och det känns lite som om att du bara vill ha en orsak/ ursäkt att lämna honom.

  • PassionForever
    Anonym (Volvo 242) skrev 2012-07-26 23:54:24 följande:
    Det händer ibland att man inte är välkommen in i värmen i garaget. Man får stå ute i kylan långa perioder och då gäller det att ha motorn igång. Alla vet väl vilka risker det finns med en kallstart. Det ökade slitaget på lager och bussningar kan orsaka dyrbara haverier.  Tomgångskörnng i högst en minut förespråkas av mänga miljömedvetna. Ja, är man av senare modell så kanske det funkar men har man rullat många mil behövs det ofta en lite längre resa innan man får upp värmen. När jag var ny så hade jag några tillfälliga garage som jag hade tillfälle att parkera i men inget av dessa har någon plats för mig idag. Mitt nuvarande garage umgicks tidigare med en liten italienare men han backade ut långt innan jag och mitt garage träffades. Vi har alltid varit helt öppna med dessa saker i vår relation. Jag och mitt garage har tittat lite på internet. Där har vi sett både dubbelgarage med ett par limousiner och även större parkeringsgarage fullt med diverse fordon.  Jo, naturligtvis tittar jag ibland på andra nyare garage, jag har inget fel på halvljuset, men tycker ändå att mitt garage är något extra. Vi vet var vi har varandra och vi har upplevt så mycket tillsammans. Så när jag ibland får möjlighet att köra in i garaget känns det skönt att ha haft möjlighet att övningsköra lite på egen hand.  Mitt garage håller med. Med en kall motor och stängda garagedörrar blir inga barn gjorda. PS. Vi väntar en liten Briggs & Stratton till mars nästa år så jag får nog stå ute hela vintern.         

    Äkta kärlek!
  • Anonym (t)
    Anonym (Volvo 242) skrev 2012-07-26 23:54:24 följande:
    Det händer ibland att man inte är välkommen in i värmen i garaget. Man får stå ute i kylan långa perioder och då gäller det att ha motorn igång. Alla vet väl vilka risker det finns med en kallstart. Det ökade slitaget på lager och bussningar kan orsaka dyrbara haverier. 

    Tomgångskörnng i högst en minut förespråkas av mänga miljömedvetna. Ja, är man av senare modell så kanske det funkar men har man rullat många mil behövs det ofta en lite längre resa innan man får upp värmen.

    När jag var ny så hade jag några tillfälliga garage som jag hade tillfälle att parkera i men inget av dessa har någon plats för mig idag. Mitt nuvarande garage umgicks tidigare med en liten italienare men han backade ut långt innan jag och mitt garage träffades. Vi har alltid varit helt öppna med dessa saker i vår relation.

    Jag och mitt garage har tittat lite på internet. Där har vi sett både dubbelgarage med ett par limousiner och även större parkeringsgarage fullt med diverse fordon. 

    Jo, naturligtvis tittar jag ibland på andra nyare garage, jag har inget fel på halvljuset, men tycker ändå att mitt garage är något extra. Vi vet var vi har varandra och vi har upplevt så mycket tillsammans. Så när jag ibland får möjlighet att köra in i garaget känns det skönt att ha haft möjlighet att övningsköra lite på egen hand. 

    Mitt garage håller med. Med en kall motor och stängda garagedörrar blir inga barn gjorda.

    PS. Vi väntar en liten Briggs & Stratton till mars nästa år så jag får nog stå ute hela vintern.

     

          



    Haha !!
  • Allante

    Juste att Dra-I-Schnabeln NuFörTiden

    TIDERNA FÖRÄNDRAS - den här tråden är dels inspirerad av denne RunkarTråd vad Ni skriver om dels brutna relationer & dels att grabbarna bara Tömmer Påsen i Er Damer nån gång ibland & återgår till SchnabelDragandet.

    Jag har diskuterat detta med äldre manliga vänner.

    Ett antal av dessa har nya relationer - andra är & har varit ensamma en tid & kommer att så förbli.

    Merparten av dessa är företagare med vettig ekonomi - de flesta har barn - flera har varit StorFixare - men är typ 50 år idag. De finns &så i AnkeBorgsOmrådet - en del har egna hus. Jag har dock bara diskuterat detta med de som fortfarande har fixarförmåga.

    Och en del av dom verkar inte vara så där jätteintresserade av att få in dam i huset - men är å andra sidan inte likt demonen förespråkare av MachoKultur.

    Vi var alla överens om att vi ville ha Dam att Dränera SpermaPungarna I samt få sängvärme på viss regelbunden basis och att Dra-I-Schnabeln är nåt som vi inte gör - i vart fall vill vi inte göra det. Vi vill inte heller ha PåzSjuka.

    Vi var också överens om att kan vi bara fixa är inte Stadiga Damen så akut - men bra stadiga damer (som vi vill bo med) Slår Direkt Fix. (åtminstone om man redan har känt minst 25 olika F--tFriktioner Runt & Längs Schnabeln - vilket inte räcker för att ha Doppat Mycket & I Många).

    Flera av dem ansåg att de inte ville börja om med dam +40 särskilt inte med BortBytingar - några sa OK - jag är ju +50 själv & har barn. En sa (fast han har familj) +40 & barn OK - +40 & bortbytingar hem till mig NEEJ - 28 inga barn hem till mig BINGO.

    Och för att få Stadiga Damen & kunna doppa regelbundet har man varit beredd till stora kompromisser i DamKvalité om alternativet varit att Dra-I-Schnabeln.

    MEN NUFÖRTIDEN - verkar killar/män nöja sig med ett fåtal dopp per år om ens det och dra i schnabeln för resten. Varför vet jag inte - vad jag vet är att få kan försörja sin egen sexualitet med LösNummer - men man vill &så leva sina egna liv - med kompisar - fotboll osv och bo själv.

    OCH VISSA SOM TS MAN TYCKER ATT DRA I SCHNABELN ÄR LIVET,  ISTÄLLET FÖR ATT LÄGGA TIDEN PÅ BEARBETA STADIGA DAMEN MED SCHNABELN
     

    Vad har hänt - är det så att måste man ändå laga sin egen mat & diska, städa & tvätta - ja då kan man lika gärna dra i schnabeln 48 veckor av 52 eller 103 veckor av 104???

    Det enda jag vet är att Allante vägrar att dra i schnabeln & fixar istället - eller så har jag stadigt - och när demonen har stadigt - då funkar everyday life antingen jävligt bra eller någorlunda.

    FÖR ER TJEJER ÄR DET ANNORLUNDA - NI KAN JU HÄMTA SCHNABLAR NÄR NI VILL - men det kan inte vi.

    Men många killar/män  gör ju något ännu sämre & förnedrande när de vill ha omväxling på SchanbelDragandet - dom Köper AvKöningar av Horor - och sämre KärleksUppLevelser/Sex är det svårt att hitta - det har jag lärt mig när mina pros berättat som sin syn & sitt sex när de AvKönat Sina Torskar!!!!

    Så det har blivit väldigt etablerat, juste och kanske t o m bättre än att pumpa - att Dra I Schnabeln i Bitter Ensamhet. DET FÖRVÅNAR STORLIGEN ALLANTE

    Any SchnabelDragarComments???


  • The past is now
    Allante skrev 2013-01-05 20:36:46 följande:

    Juste att Dra-I-Schnabeln NuFörTiden

    TIDERNA FÖRÄNDRAS - den här tråden är dels inspirerad av denne RunkarTråd vad Ni skriver om dels brutna relationer & dels att grabbarna bara Tömmer Påsen i Er Damer nån gång ibland & återgår till SchnabelDragandet.

    Jag har diskuterat detta med äldre manliga vänner.

    Ett antal av dessa har nya relationer - andra är & har varit ensamma en tid & kommer att så förbli.

    Merparten av dessa är företagare med vettig ekonomi - de flesta har barn - flera har varit StorFixare - men är typ 50 år idag. De finns &så i AnkeBorgsOmrådet - en del har egna hus. Jag har dock bara diskuterat detta med de som fortfarande har fixarförmåga.

    Och en del av dom verkar inte vara så där jätteintresserade av att få in dam i huset - men är å andra sidan inte likt demonen förespråkare av MachoKultur.

    Vi var alla överens om att vi ville ha Dam att Dränera SpermaPungarna I samt få sängvärme på viss regelbunden basis och att Dra-I-Schnabeln är nåt som vi inte gör - i vart fall vill vi inte göra det. Vi vill inte heller ha PåzSjuka.

    Vi var också överens om att kan vi bara fixa är inte Stadiga Damen så akut - men bra stadiga damer (som vi vill bo med) Slår Direkt Fix. (åtminstone om man redan har känt minst 25 olika F--tFriktioner Runt & Längs Schnabeln - vilket inte räcker för att ha Doppat Mycket & I Många).

    Flera av dem ansåg att de inte ville börja om med dam +40 särskilt inte med BortBytingar - några sa OK - jag är ju +50 själv & har barn. En sa (fast han har familj) +40 & barn OK - +40 & bortbytingar hem till mig NEEJ - 28 inga barn hem till mig BINGO.

    Och för att få Stadiga Damen & kunna doppa regelbundet har man varit beredd till stora kompromisser i DamKvalité om alternativet varit att Dra-I-Schnabeln.

    MEN NUFÖRTIDEN - verkar killar/män nöja sig med ett fåtal dopp per år om ens det och dra i schnabeln för resten. Varför vet jag inte - vad jag vet är att få kan försörja sin egen sexualitet med LösNummer - men man vill &så leva sina egna liv - med kompisar - fotboll osv och bo själv.

    OCH VISSA SOM TS MAN TYCKER ATT DRA I SCHNABELN ÄR LIVET,  ISTÄLLET FÖR ATT LÄGGA TIDEN PÅ BEARBETA STADIGA DAMEN MED SCHNABELN
     

    Vad har hänt - är det så att måste man ändå laga sin egen mat & diska, städa & tvätta - ja då kan man lika gärna dra i schnabeln 48 veckor av 52 eller 103 veckor av 104???

    Det enda jag vet är att Allante vägrar att dra i schnabeln & fixar istället - eller så har jag stadigt - och när demonen har stadigt - då funkar everyday life antingen jävligt bra eller någorlunda.

    FÖR ER TJEJER ÄR DET ANNORLUNDA - NI KAN JU HÄMTA SCHNABLAR NÄR NI VILL - men det kan inte vi.

    Men många killar/män  gör ju något ännu sämre & förnedrande när de vill ha omväxling på SchanbelDragandet - dom Köper AvKöningar av Horor - och sämre KärleksUppLevelser/Sex är det svårt att hitta - det har jag lärt mig när mina pros berättat som sin syn & sitt sex när de AvKönat Sina Torskar!!!!

    Så det har blivit väldigt etablerat, juste och kanske t o m bättre än att pumpa - att Dra I Schnabeln i Bitter Ensamhet. DET FÖRVÅNAR STORLIGEN ALLANTE

    Any SchnabelDragarComments???


    Ja jag undrar om någon kan tolka ditt inlägg för det är rena snurren. Vad vill du få fram?
Svar på tråden Den jäveln runkade!