• Anonym

    Jag ammar killar i hemlighet!

                  

  • Anonym
    Anonym (älskar bröst) skrev 2012-02-06 16:22:23 följande:
    Hör av dig till honom då ;)
    Haha! klockrent
  • Anonym

    Vaddå amma? Menar du att du har mjölk? Eller handlar det bara om att suga på brösten? 

  • Anonym
    Din för 25 öre skrev 2012-02-06 16:46:39 följande:
    Det undrar jag också. Är det själva amningen (med mjölk) du tänder på eller att killen leker med dina bröst?
    Ja exakt!? Ammar på riktigt? Isåfall är det ju skitäckligt!Kräks
  • Anonym
    Etrangere skrev 2012-02-06 16:52:44 följande:
    Nej det är inte äckligt, vi är alla olika bara.
    Okej...så du tycker inte att det är lite stötande med en kvinna som ammar främmande män? Alltså en mjölkproducerande kvinna? Är det bara fejkamning det handlar om, så är det ju inte så "farligt2, utan mer n¨ågot som kanske eggar vissa - men nu menar jag kvinnor som ammar på riktigt. 
  • Anonym
    Anonym (Nilla) skrev 2012-02-07 08:21:48 följande:
    Igår gjorde jag det igen, jag kunde inte hålla mig
    Jag undrar: Har du sex med de här killarna också när de sugit på dina bröst? Du skriver ju att du blir kåt av det; hur tar du hand om din upphetsning sen?
  • Anonym
    Anonym (Nilla) skrev 2012-02-07 08:32:37 följande:
    Man behöver inte ha sex för att få orgasm det kan jag få genom det här.
    OK *L*, men då har du ju sex! Sex behöver ju inte innebära penetration.
  • Anonym

    Vi alla tänder på olika saker.

    När jag ammade kände jag mig helt jävla osexig och sex var inte nummer ett då..

    Nu när småbarnsåren är över och brösten är något sexuellt igen så känns det så jävla underbart när någon suger på brösten länge. Jag kan komma av enbart detta.. Så är din sexdrive så på topp trots amning, kan jag väll säga grattis.. Men kan tyvärr ej relatera.. Däremot.. Ja det är ju en form av otrohet..

    eller.. det är inte ens en form.. Det är otrohet..

    Men du får inte vad du vill ha hemma, vad kan jag säga om det? Jag var senast otrogen i helgen uppfyllde en fantasi jag alltid haft, men jag vet aldrig skulle kunna få..

                     

  • Anonym
    Anonym (älskar bröst) skrev 2012-02-07 08:52:11 följande:
    Undrar varför du inte vill/vågar höra av dig...?
    För att hon inte kan? Både hon och du är ju anonyma...
  • Anonym
    Anonym (älskar bröst) skrev 2012-02-07 10:49:03 följande:
    Hon vet vem jag är...
    Jaha, men då är väl hennes tystnad svar nog...
  • Anonym

    Tycker inte att det är nåt fel alls, allt är okej så länge man mår bra och den man gör det med mår bra. Det jag tycker är fel är att du gör det i smyg. Du är ju otrogen. Gillar man inte samma saker får man antingen hålla sig borta eller göra slut och hitta nån likasinnad.

  • Anonym

    Din " läggning" är inte konstig. Det värsta är din otrohet!

  • Anonym

    Är gravid och är sjukt kåt. Min man har dålig sexlust som vanligt skulle vilja ha sex med någon som dyrkar en gravid kvinna, finns du där ute??

    skulle även vilja bli ammad av en man när det är dags för det =) 

  • Anonym

    Har hört att mjölkproduktionen kan komma igång igen flera år efter att mana slutat amma om man låter någon suga igen.... Minns ett tidningsreportage om en mormor som lät sitt barnbarn suga tills hon producerade mjölk igen. Kan det verkligen vara möjligt????

  • Anonym

    Jag är kvinna som är gravid i 6 månaden. någon som vill ha sex med mig ? Och sedan amma mig ? Blink blink

  • Anonym
    EmilyB skrev 2012-02-08 05:51:59 följande:
    Det finns ju vuxna män som älskar att springa i blöja. Tror inte det är ovanligt att du känner så.
    är en man som använder blöja och sover med napp. Hade gärna ammat en kvinna.
  • Anonym
    pojken81 skrev 2014-08-14 10:29:14 följande:
    Hur har det gått för dig?
    har flirtat lite med henne men längre har det inte gått. vill ju behålla jobbet.
    men kommer på mig själv varje gång ja pratar med henne att stirra på hennes bröst..


Svar på tråden Jag ammar killar i hemlighet!