• Anonym (A)
    Äldre 2 Mar 10:54
    17184 visningar
    36 svar
    36
    17184

    Mens i två dagar?

    Nidblödning?

  • Anonym (A)
    Äldre 2 Mar 10:57
    #6

    Det är när ägget fäster då kan de uppstå en blödning.
    Ta ett test? 

  • Anonym (A)
    Äldre 2 Mar 11:03
    #8

    Nää jag vet hur det känns, men om du inte testar så får du ju inte veta? (om du nu inte skulle få din mens)
    Jag fick en nidblödning när jag va gravid, men det fattade jag inte då att det var utan trodde de va nån slags mellanblödning (har oregelbunden mens) i väntan på mens, men den kom ju aldrig ;)
     

  • Anonym (A)
    Äldre 4 Mar 19:33
    #20
    +1
    Anonym (förvirrad) skrev 2012-03-04 18:30:16 följande:
    Hej samma lika. Jag gjorde ett test alldeles nyss och tro det eller ej men.... testet var sönder. haha så jävla irriterande. Jag åkte iväg och köpte ett nytt men nu får jag ju vänta med att gå och kissa. Sitter på nålar.

    Håller tummarna för dig samma lika.
    Så typiskt! Är nyfiken, du får uppdatera sen när du testat :D
    Jag själv har haft bruna flytningar nu i 5 dar, inte så att de rinner eller så men är jätte skumt..
    Började19 dagar efter min mens (i onsdags). Mens är de ju tiiiidigt för, har oregelbunden men kan gå allt mellan 30-50 dagar.
    Kan inte testa mig, känns lite tidigt eller? :O

    Lycka till!! 
  • Anonym (A)
    Äldre 4 Mar 23:38
    #22

    Det ska jag!
    Om jag ska va helt ärlig så vet jag inte vad jag ska tro, ena stunden tror jag att mensen kommer och andra inte.
    Jag har aldrig någonsin blödit/ färgade flytningar så tidigt,  och om de skulle va mens på G så får jag ALLTID ömma bröst, men nu känns dom ingenting. Däremot så har jag haft mensvärk i fredags och de kände som mensen skulle komma närsom men inget hände, så efter det har jag inte känt nåt alls. 
    Det som gör mig skeptisk är oxå att jag har dom här flytningarna om man nu kan kalla dom så. Dom är som gammalt blod, lite trådiga. (ursäkta detaljerna). Det kommer ungefär 3 droppar per dag och thats it.  
    Just nu är jag såå svullen runt magen så de känns som jag skulle kunna spricka.
     
    Hur känner du dig? 

  • Anonym (A)
    Äldre 5 Mar 12:29
    #24
    Anonym skrev 2012-03-05 07:53:37 följande:
    hur gick testandet för TS samt anonym A? :)
    sååå nyfiken här :) 
    Jag är också nyfiken men jag tror de är för tidigt för mig att testa, om mensen inte kommit till och med fredag så ska jag testa mig, får se om jag orkar hålla mig så långt! Oskyldig
  • Anonym (A)
    Äldre 5 Mar 19:14
    #25

    Tänkte bara uppdatera en sak

    Jag har slutat "blöda" så antar att de avtog igår nångång.
    Känns inte som mensen är på g heller, bara en jävlig kurrande mage och uppblåst till och från  :P
     

  • Anonym (A)
    Äldre 6 Mar 21:05
    #27

    Inte testat ännu, gör det på fredag. Ingen mens i sikte men känns som den ska komma hela tiiiden! 
    Jag börjar undra om jag kanske har någon cysta eller så som gör att de är såhär.. 

  • Anonym (A)
    Äldre 7 Mar 23:13
    #29
    Anonym (förvirrad) skrev 2012-03-07 20:18:57 följande:
    Jag funderar också på om jag har någon cysta. Jag har nämligen fortfarande mensvärk.. Känns inte alls helt hundra.. Jag håller tummarna för dig A.. Hoppas det blir  + på fredag!
    Det känns jätteskumt för mig, är faktiskt orolig. Cystor kan ju va farligt ändå så ska boka tid hos gyn nästa vecka så dom får se hur de står till med mina kära äggstockar.

    Jag känner av min högra äggstock om jag sätter mig ner, som om den kommer i "kläm" och när jag ska kissa.
    Jag får fortfarande mensvärk, fast det har avtagit idag, kommer nångång ibland bara, innan hade jag jätte ofta :/
    Tror att mensvärk är normalt om man har cysta. Känner du av någon äggstock?
    Ja, får hålla tummarna! Men du kanske är låghormonare och att de syns senare på test? :O
      
  • Anonym (A)
    Äldre 22 Mar 01:22
    #32
    Anonym (samma lika) skrev 2012-03-20 10:16:01 följande:
    Hur har det gått? För mig låter det som utomkveds, har dom kollat det?
    Jag testade negativt, började blöda igen på fredagen förra veckan i 2 dagar sen på söndagen satte mensen igång, har den i en vecka. Har inte känt något i äggstockarna på ett bra tag nu  men idag kände jag av det igen. Fick tid hos gyn nästa fredag, tur att de var någon som avboka annars skulle jag fått vänta tills månadsskiftet april/maj. Hoppas hoppas att jag kommer få ett svar på detta en gång för alla!! Glad

    Men man kan väl inte få mens om man  har utomkveds? Och borde det inte ha visat positivt på gravtestet då? 
  • Anonym (A)
    Äldre 22 Mar 21:19
    #36

    Okej, då behöver jag inte oroa mig för det :)
     

Svar på tråden Mens i två dagar?