Inlägg från: Anonym (:() |Visa alla inlägg
  • Anonym (:()

    Jag slaknar

    Anonym (..) skrev 2012-03-20 19:07:26 följande:
    hmm så e min sambo med? han e 35år.. ja har hela tiden trott att han ledsnat på mig, men han lovar hela tiden att de verkligen inte är de o han vet inte varför han blir sån. hur känner du då? va tänker du när de händer? du kanske e rädd för att de ska hända o tänker för mycke på det, o då händer det?? försök tänka grymme snuskiga grejer du tänder på istället

    Så har min sambo med, han påstår att han tänker att den inte ska slakna av o då gör den det.
    Allt började med att jag blev extremt lessen över en grej han tog tillbaka i höstas o efter det har detta kommit o det blev värre sen han friade IGEN.

    Han påstår att det blir värre av att jag säger att jag ff e lessen eller att jag bara skickar honom en lessen smileys.

    Då blir det värre. Men när jag bråkar med honom som igår så får han ett jäkla stånd.         
  • Anonym (:()

    Anonym skrev 2012-03-29 15:40:04 följande:
    Ja det låter väl inte orimligt att det är kopplat till skuld och skamkänslor. När du bråkar ordentligt är det kanske så att det tar bort lite spänning och dämpar ångesten på något vis. Passiv aggression är sjukt ångestskapande. T.ex att bara vara tyst eller pika utan att faktiskt ta tag i skiten.

    Jag har lovat mig själv att släppa detta nu.
    Jag har mått extremt dåligt då jag hade gått o berättat för folk om att han hade friat o sen stod jag där o kände mig så jävla F*****g dum o värdelös. Han förstod knappt varför jag var lessen.

    Kniven i mitt hjärta sitter där troligen ett litet tag till o varje gång han lovar något frågar jag 2 ggr extra för att verkligen vara säker på att veta vad han menar o att han ska på nått sätt ska höra vad han faktist säger.

    Men mitt problem tycker uppenbarligen ALLA, jag e deet stora felet o han borde nog fortsätta utan mig med någon som nickar som en liter docka.      
  • Anonym (:()
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-03-29 15:42:06 följande:
    Du kanske ska sluta ge honom dåligt samvete om du ändå gått med på att fortsätta en relation med honom? Släpp det och gå vidare eller gör slut. Var inte en martyr. Det är fruktansvärt osexigt.

    Tänker jag inte göra, läs inlägget innan detta nu så får du lite mer kött på benen.

    Han borde nog fortsätta utan mig. Bitter fittan, häxansurtant is back. 
Svar på tråden Jag slaknar