• Leonel

    En konstig plats ni haft sex? I skola, ute på stranden, ja berätta :-)

    Som rubriken lyder ja

  • Svar på tråden En konstig plats ni haft sex? I skola, ute på stranden, ja berätta :-)
  • Anonym (=))

    Nu kan jag lägga till pariserhjul på min lista.Bara runk o pill,men iaf. Tungan ute

  • Anonym (kåt)

    På en lastkaj I ett omklädningsrum vid en sjö På ett bord ute vid en liten cykel bod, alla som gick på cykelbanan och åkte på en bro över kunde sett.. På en nattbuss, dock var det tomt haha

  • carlf
    Anonym (kåt) skrev 2013-07-29 14:19:05 följande:
    På en lastkaj I ett omklädningsrum vid en sjö På ett bord ute vid en liten cykel bod, alla som gick på cykelbanan och åkte på en bro över kunde sett.. På en nattbuss, dock var det tomt haha
    spännade när någon kan råka se;)
  • Anonym (=))

    Första o andra gången jag hade sex så var det i mina föräldrars husvagn.
    jag var 13 år, han likaså.
    Husvagnen stod nära huset o stod inte riktigt stabilt.
    När min far skulle gå ut o hämta ved gick han förbi precis utanför de fönstret där vi låg o körde.
    När vi såg försökte vi ligga stilla, killen var så het på gröten att det inte gick något vidare....att ligga still alltså.
    Jag bara väntade på att farsan skulle komma inklampandes för han borde ju ha sett vagnen gunga.
    Det konstigaste var nog att en tjejkompis till oss båda satt i andra änden av vagnen,bakom en gardin o läste. Skrattande
    Vet inte varför hon var där egentligen, för hon ville inte vara med när vi frågade.  

  • Isis

    I en hänhmatta (kort stund, flyttade över till sängen sen), en skogsglänta som visade sig vara tätt trafikerad av hundrastare och skolbarn :P. Någon sorts byggarbetsplats på en sandhög...

  • puttex

    I en tågkupe mitt på dagen mellan Stockholm å Göteborg, på verandan i skogen vid jägarföreningens stuga (fittslick och bakifrån), i skogen otaliga gånger och avsugningar när jag kör bil....

  • Anonym (Sex)

    På Gotland, på Fårö, i havet, mitt framför alla familjer som solade glatt på stranden. Några var även i havet en bit ifrån oss. Det kändes lite annorlunda att ha sex mitt framför alla dessa människor. 

  • Anonym (ge)

    I bilen mitt i en pågående biltvätt. :-P

    Ute bland folk, fast gömda bakom en buske.

    På en brygga, vid en sjö.

    På toaletten på ett fullsmockat fik.

    På en buss. - runka av honom

    I en hiss.

    På en parkbänk i mörkret.

    På stranden.

    Kommer inte på fler just nu :-P

Svar på tråden En konstig plats ni haft sex? I skola, ute på stranden, ja berätta :-)