• Anonym

    Bajsa i munnen - helt okej?

    Min flickvän vill att jag bajsar henne i munnen, 

    Det känns väldigt konstigt för mig. Dels är det första gången som jag får frågan, dels så har det med avföring att göra.
    Så vad tycker ni, ska jag bajsa på eller ska jag ta det lugnt?      

  • Svar på tråden Bajsa i munnen - helt okej?
  • Anonym

    Hon kanske är hungrig, prova bjud henne på middag innan sexakten Skrattande

  • Anonym

    HAHA..... JAG skulle ju inte gå med på det men känner du att det är bekvämt att skita nån i munnen så gört!

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-08 03:54:43 följande:
    Min flickvän vill att jag bajsar henne i munnen, 

    Det känns väldigt konstigt för mig. Dels är det första gången som jag får frågan, dels så har det med avföring att göra.
    Så vad tycker ni, ska jag bajsa på eller ska jag ta det lugnt?      

    Så där, då var man nybajsad och klar.
    Mission accomplished. Och det var mer upphetsande än jag hade tänkt mig. Både hon och jag gillade det.
    Bilden av min älskade med en rejäl bajskorv i munnen är något jag tar med mig till graven.
    Den här upplevelsen tror jag kommer att för oss närmare varandra och jag rekommenderar andra intresserade att prova på!

    På den här sidan finns ett videoklipp som jag hoppas ska ge glädje och inspiration!    

     2girls1cup.nl
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-09 16:08:20 följande:
    Så där, då var man nybajsad och klar.
    Mission accomplished. Och det var mer upphetsande än jag hade tänkt mig. Både hon och jag gillade det.
    Bilden av min älskade med en rejäl bajskorv i munnen är något jag tar med mig till graven.
    Den här upplevelsen tror jag kommer att för oss närmare varandra och jag rekommenderar andra intresserade att prova på!

    På den här sidan finns ett videoklipp som jag hoppas ska ge glädje och inspiration!    

     2girls1cup.nl
    Hur gjorde ni? Satt du över henne och hon bara gapade när du tryckte ut korven eller sket du på ett papper alternativt en tallrik och sen gav henne den? Vad gjorde hon med bajset sen? Åt hon upp det eller gick med lugna steg in på wc och spottade ut det i toaletten, tvättade munnen, borstade tänderna? Eller ni kanske hånglade loss med bajset kvar i hennes mun?
    Upplys mig för jag förstår verkligen inte hur man kan göra så. Vet ni inte att bajs innehåller skadliga bakterier?
Svar på tråden Bajsa i munnen - helt okej?