• Anonym (undrar)

    profil på BC

    Hej! Jag lånade precis  min makes dator (vår egentligen så jag får ha den) och när jag skulle skriva in en webbadress fick jag upp att han varit inne på body contact. Det jag fick upp var en medlemssida där profilen verkar stämma in på min man (förutom att jag inte visste att han var binyfiken -  och singel!). Det var också en massa skickade mail. Det jag vill veta innan jag konfronterar honom är att det säkert är hans profil. Det är väl inte så att man får upp nån låtsasprofil när man går in på sidan för att man ska se hur det ser ut? Vill gärna ha svar innan han kommer hem.

  • Svar på tråden profil på BC
  • Anonym (jag)
    Anonym skrev 2012-05-12 18:40:29 följande:
    Eftersom du gör det och skriver om det här, så fick jag intrycket att du är stolt över det. Du verkar i alla fall inte ha skuldkänslor över det och tycka att det är ok.
    Då missuppfattade du allt. Det jag ville påvisa var att det inte bara var "mansgrisar" som sysslar med sånt här.
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 19:29:54 följande:
    Då missuppfattade du allt. Det jag ville påvisa var att det inte bara var "mansgrisar" som sysslar med sånt här.
    Fast du skrev att du var en av dem och att du var gift. Vågar du inte stå för det eller?
  • Anonym (jag)
    Anonym skrev 2012-05-12 19:37:17 följande:
    Fast du skrev att du var en av dem och att du var gift. Vågar du inte stå för det eller?
    Jag förstår inte alls vad du är ute efter? Jag står för vad jag gör, jag vill påvisa att även kvinnor sysslar med sånt. Vad vill du att jag ska säga?
  • Mamma till flera

    Nä URSÄKTA mig, de finns lösaktiga smyg slampor också!
    Så mansgrisar, ego männen och kvinnogrisar egotrippade lösaktiga kvinnor!

  • Anonym (jag)
    Mamma till flera skrev 2012-05-12 20:40:17 följande:
    Nä URSÄKTA mig, de finns lösaktiga smyg slampor också!
    Så mansgrisar, ego männen och kvinnogrisar egotrippade lösaktiga kvinnor!
    Visst gör det det! Precis som det finns särskrivare också! Och alla är vi människor
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 20:57:14 följande:
    Visst gör det det! Precis som det finns särskrivare också! Och alla är vi människor

    Vissa bättre och inte så egotrippade än andra...
  • Anonym (jag)
    Anonym skrev 2012-05-12 21:07:20 följande:
    Vissa bättre och inte så egotrippade än andra...
    Nej, så är det inte.Vi är bra på olika saker och man ska kanske inte döma utan att veta!

    "...inte så egotrippade SOM andra..."
  • Anonym
    Anonym (jag) skrev 2012-05-12 21:45:03 följande:
    Nej, så är det inte.Vi är bra på olika saker och man ska kanske inte döma utan att veta!

    "...inte så egotrippade SOM andra..."

    Jag dömer och tycker som jag vill om vad som är bra och dåligt i min värld. Vad gäller otrohet finns det ingen anleding i min värld som kan rättfärdiga det.  
  • Anonym (jag)
    Anonym skrev 2012-05-12 22:04:47 följande:
    Jag dömer och tycker som jag vill om vad som är bra och dåligt i min värld. Vad gäller otrohet finns det ingen anleding i min värld som kan rättfärdiga det.  
    Du ska ändå inte döma andra. Fult!
Svar på tråden profil på BC