• Anonym

    Vart vill du ha killens händer vid doggystyle?

    Vart vill du att killen ska ha sina händer om han tar dig bakifrån i doggystyle?

  • Svar på tråden Vart vill du ha killens händer vid doggystyle?
  • FjärilVingad73

    Han får gärna hålla i ordentligt i höften, eller dra mig i håret... Eller kanske ha en hand runt halsen och den andra i håret... Eller kanske trycka ner min överkropp... Drömmer
    Lagom hårda tag, tack! Tungan ute

  • L E O N
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-18 09:40:39 följande:
    Han får gärna hålla i ordentligt i höften, eller dra mig i håret... Eller kanske ha en hand runt halsen och den andra i håret... Eller kanske trycka ner min överkropp... Drömmer
    Lagom hårda tag, tack! Tungan ute
    Mmmm så skönt
  • FjärilVingad73
    L E O N skrev 2012-12-18 09:49:21 följande:
    Mmmm så skönt
    Jupp! Drömmer
  • VälforMulerad
    millan darling skrev 2012-12-18 09:28:15 följande:
    Ja ett fast och stadigt tag ska det va. Gärna om höften, axlarna, håret eller en tumme i rumpan om han vågar. Kan dock tillägga att det finns killar som missuppfattar det här och tror att ryck och drag är lika med stadigt och skönt Tungan ute
    Din kravbild är kongenial: tydlig, stadig och bestämd. Trevligt.
  • Anonym (Bella)

    Jag gillar när han håller "strypgrepp" runt halsen eller tvingar ner min överkropp och håller mina armar bakom ryggen ;)

  • L E O N
    Anonym (Bella) skrev 2012-12-18 15:20:06 följande:
    Jag gillar när han håller "strypgrepp" runt halsen eller tvingar ner min överkropp och håller mina armar bakom ryggen ;)
  • millan darling
    L E O N skrev 2012-12-18 09:36:11 följande:
    Mmm precis så jag gillar att göra det!! Eller att jag håller dina armar kopplade bakom din rygg med min ena hand och andra handen har ett stadigt grepp om ditt hår. Omväxling förnöjer dock. Inte fel heller att släppa greppen så man kan smeka brösten och kyssa nacken samtidigt i en lite mer upprätt position.... Mjukt och hårt går ju som tur är alldeles utmärkt att kombinera..Oskyldig
    Nja sånt här med låsta armar bakom ryggen är jag inte förtjust i men ett lagom fast grepp runt min nacke kan ju vara sexigt.
    VälforMulerad skrev 2012-12-18 10:36:51 följande:
    Din kravbild är kongenial: tydlig, stadig och bestämd. Trevligt.
    Ja precis! Doggy är liksom killens position och det är han som ska visa var skåpet ska stå haha Tungan ute

  • Cookie2

    Vill nog ha det lite varierat. Gärna med båda händerna om höfterna, vill bli tagen hårt. Sedan får han gärna smiska mig på rumpan så den blir härligt röd och varm. Får gärna trycka ner ner mig i sängen och dra mig i håret, stoppa in ett finger i min mun, klämma på mina bröst och bröstvårtor. Dra upp mig till sittande på knä och ta tag om mina bröst och klämma och kyssa mig över hals och nacke........det ska vara både hårt och mjuk.......

  • L E O N
    Cookie2 skrev 2012-12-18 16:10:15 följande:
    Vill nog ha det lite varierat. Gärna med båda händerna om höfterna, vill bli tagen hårt. Sedan får han gärna smiska mig på rumpan så den blir härligt röd och varm. Får gärna trycka ner ner mig i sängen och dra mig i håret, stoppa in ett finger i min mun, klämma på mina bröst och bröstvårtor. Dra upp mig till sittande på knä och ta tag om mina bröst och klämma och kyssa mig över hals och nacke........det ska vara både hårt och mjuk.......
    Jäklar....nu blev jag kaksugen igen...råkade köpa en bulle istället för kaka. Hur kunde det bli så...visste ju att det var en kaka jag behövde
  • Cookie2
    L E O N skrev 2012-12-18 16:13:07 följande:
    Jäklar....nu blev jag kaksugen igen...råkade köpa en bulle istället för kaka. Hur kunde det bli så...visste ju att det var en kaka jag behövde
    Ajabaja.......DrömmerKyss
    Men jag förlåter allt och ger dig en ny chans Flört
Svar på tråden Vart vill du ha killens händer vid doggystyle?