• Anonym (=))

    Är du oskuld?

    Ja som rubriken lyder- är du oskuld? =) (jag själv är det och jag är tjej-22)

    Gjorde alternativen så att enbart de över 20 kan rösta, så jag får veta om jag
    är ensam på denna jord om detta. =)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du oskuld?
  • Anonym (=))
    ife2007 skrev 2012-06-07 02:36:06 följande:
    Men varför är du oskuld och varför startade du denna tråd?
    Ja, varför är jag oskuld? Jag har inte hittat någon att ligga med, jag har inte hittat någon alls om jag ska vara ärlig-då menar jag ju inte bara för att ligga med utan jag menar en pojkvän. Varför jag startade denna tråd är för att jag ville bara kolla om det var någon mer än jag i detta land som inte har haft sex än, för ibland känns det som om man är ensam om det.
  • Anonym (=))
    johnjohn skrev 2012-06-10 15:12:14 följande:

    trådstartaren hör av dej


    ?
  • Anonym (Inte ensam)
    Anonym (Man) skrev 2014-07-26 12:43:57 följande:

    Är kille (eller snarare man) som är 37 och oskuld.


    Hur ser du på det då? Tror du att du kommer att bli av med den?
  • Anonym (Inte ensam)
    thewonderyears skrev 2014-07-26 07:02:25 följande:

    Jag är oskuld jag är kille 33. Skrev precis en sån här tråd jag med alldeles nyss =)


    Samma fråga till dig. Hur ser du på saken och tror du att du kommer att bli av med oskulden?
  • thewonderyears
    Anonym (Inte ensam) skrev 2014-07-30 08:30:55 följande:
    Samma fråga till dig. Hur ser du på saken och tror du att du kommer att bli av med oskulden?

    Jag har ju inte hittat nån än som vill ta min oskuld men jag har ju inte letat ett skit heller. Det är nog det tror jag iaf som är den största orsaken till varför jag fortfarande är oskuld. Förut så tänkte jag även mindre på att jag var oskuld, men det är nu dom senaste åren som jag mer har tänkt på det. Det tror jag, sen får jag se om det blir snart eller om det kommer dröja länge till. Träffar inte så ofta folk vilket blir trökigt, så jag ska snart bli medlem på en dejtingsida så få se vad som händer då. Fast inte bara för att försöka bli av med oskulden utan även för att jag skulle vilja bli ihop med en tjej och göra mycket roligt tillsammans.
  • mr me

    Nej, jag är inte oskuld. Men TS, ser du det som ett bekymmer att du är oskuld, eller är det självvalt?

  • Anonym (Inte ensam)
    thewonderyears skrev 2014-07-30 19:12:11 följande:

    Jag har ju inte hittat nån än som vill ta min oskuld men jag har ju inte letat ett skit heller. Det är nog det tror jag iaf som är den största orsaken till varför jag fortfarande är oskuld. Förut så tänkte jag även mindre på att jag var oskuld, men det är nu dom senaste åren som jag mer har tänkt på det. Det tror jag, sen får jag se om det blir snart eller om det kommer dröja länge till. Träffar inte så ofta folk vilket blir trökigt, så jag ska snart bli medlem på en dejtingsida så få se vad som händer då. Fast inte bara för att försöka bli av med oskulden utan även för att jag skulle vilja bli ihop med en tjej och göra mycket roligt tillsammans.
    Ja, kanske bättre att försöka skapa en relation och sen får sexbiten komma när det känns rätt.
  • thewonderyears
    Anonym (Inte ensam) skrev 2014-07-31 07:39:52 följande:
    Ja, kanske bättre att försöka skapa en relation och sen får sexbiten komma när det känns rätt.

    japp
  • Anonym (SÖ)

    Vad har någon annan med det att göra? Konstig fråga. Vad spelar det förresten för roll? Det är bara vårt sexfixerade samhälle som tycker att det är "konstigt" att det finns vuxna som är oskulder.

Svar på tråden Är du oskuld?