BF februari 2013 i Göteborgsområdet
Åh härligt med en Gbg-tråd! Hoppar gärna in här...är i vecka 7.
31 år och har en dotter på 2.5 år
Åh härligt med en Gbg-tråd! Hoppar gärna in här...är i vecka 7.
31 år och har en dotter på 2.5 år
Beställt ett angelsound från amazon idag Jag mitt pucko sålde det jag hade då jag väntade dottern, ångrar det nu i efter hand, men får hem ett nytt snart! Längtaaar. Med dottern kunde jag höra i vecka 12, helt underbart
Om en vecka är det dags för UL och inskrivning, spännande!
Har fått någorlunda bukt med mitt illamående nu, den är helt borta på kvällarna men kommer fortf. på morgonen....så jag har lite energi till att fixa här hemma iaf på kvällarna.
Pedant som man är har det varit löjligt jobbigt att se huset fallera då jag inte orkat ta tag i saker.
Ang. KUB så tycker jag att ni som gör det är väldigt starka.... jag och sambon skulle omöjligt kunna ta ett beslut om vi skulle få dåliga värden.
Sen finns det inga garantier fastän man gör KUB, man utesluter Downs, men alla andra avvikelser som man inte kan se på ett KUB? Nej så länge jag är under 35 så är jag glad om jag slipper behöva göra KUB.
Vill önska ER alla en härlig midsommar!!!
Ursäkta Björn Andersch heter han men som sagt vet inte om han är kvar på bm-gruppen
Hemkommen från UL! Äntligen fick jag se lilla bönan och ett hjärta som slog fint