• Anonym (hjälp)

    Hjälp med snuskigt sms

    Min man säger att han tänder på snuskiga sms men min fantasi är inte den bästa lite snuskiga/porriga tips ?

  • Svar på tråden Hjälp med snuskigt sms
  • Smecker
    MrC skrev 2012-06-16 03:21:17 följande:
    Haha funkar sånt? Jag blev bara full i skratt.

    Min standard är:

    "Hörru slampan, ikväll ska du få skavsår i råttan. Du vet att jag orkar läääänge. Hur många orgasmer vill du ha?"

    Tyvärr glömmer jag alltid bort att skicka den...



    Enligt FL-standard borde det funka, det är till punkt och pricka enligt mallen. För de som inte klarar av att säga vad de menar, som kåt, fitta, kuk, knulla, sperma/sats.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • glad i livet
    Smecker skrev 2012-06-16 00:03:38 följande:
    Annars kan man alltid köra med lite FL-klassiker:

    Älskling, jag är så myssugen, mitt bebishål är så fuktigt och längtar efter att din myspinne skall fylla det med vitkiss!



    Efter ett sånt sms blir det iaf inget mer mys nånsin... Det skulle det inte bli här iaf.

    Men vitkiss? Måste vara första gången jag hört det uttrycket.. och det låter genomvidrigt.
  • twain
    Anonym (hjälp) skrev 2012-06-15 22:06:37 följande:
    Min man säger att han tänder på snuskiga sms men min fantasi är inte den bästa lite snuskiga/porriga tips ?
    Sätt dig ner, blunda och känn efter. Hur känns det när du är kåt? Vad gör din man som känns fantastiskt? Vad vill du att han ska göra nu? Vad skulle du vilja göra med honom om han stod framför dig? När du väl tänkt det är det lätt att skriva ned det. 

    Det behöver inte vara så avancerat heller. Jag skickar ibland iväg något på bara en rad när jag tänker på honom, som till exempel:
    Jag önskar att du var här...

    Ikväll  ska vi ha massor av sex!

    Jag vill ha dig

    Längtar efter din varma kropp..

    Ja sådant. Enkla, ärliga grejer som gör att han vet att jag tänker på honom och längtar.

    Lycka till! 
    14
  • twain

    Ja, just det, glömde skriva. Om du skickar ett sms med "Jag önskar att du vore här..." Så kommer du garanterat att få svar på det, antingen bekräftande, men troligtvis kommer han att undra vad du skulle göra om han var det. Då kan du ju bli "snuskigare och snuskigare" och skriva ned vad du vill göra/att han ska göra osv. Bara att använda dina känslor och tankar. 

    Det coola med sex-sms är att om ni gör det kommer du att veta mer om din egna sexualitet till slut - och han kommer att veta det också.  


    14
  • Anonym

    Jag kom inte heller på vad jag kunde skriva, så när jag var borta en vecka hos päronen tog jag helt enkelt en bild på snippan, skrev "hon längtar efter din kuk" och skicka. Tyst

    Den var uppskattad.

  • NicKnejm

    Jag och tjejen är särbos och våra förspel sköts genom iphone och Sms. Litet axplock:

    "Längtar bakbinda dig på mage och stå på huk över dig med min stenhårda djupt in. Så djupt att min rumpa sitter på dina skinkor. Jag drar hårt i din hästsvans, vänder upp ditt huvud, suger i mig dina läppar, biter på dem. Morrandes. Jag vill sätta på dig ordentligt, nagla dig ner i madrassen!!!! Kyssar"

    "jaa bestämt ingen pardon vill se din beslutsamma blick. Får svårt jobba nu längtar komma hem t dig och ge dig full tillgång -;) kyssssar"

  • Smecker

    Eller så tar man helt enkelt en bild på buttpluggen och skickar..


    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Manmbo
    Smecker skrev 2012-06-16 00:03:38 följande:
    Annars kan man alltid köra med lite FL-klassiker:

    Älskling, jag är så myssugen, mitt bebishål är så fuktigt och längtar efter att din myspinne skall fylla det med vitkiss!
    Och som kvinna kan man köra en variant..

    Älsklingen, längtar så efter att du ska trycka på min kåtknapp (lite mer vågat ord) ,vill leka med din myspinne och låta den fylla mig med mysrester. 
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Anonym (H)

    Vad kul om han som sen får snusksmset googlar på det och hamnar i den här tråden!

  • Manmbo

    Ts, svårt att ge dig konkreta svar när man inte har ngn aning om hur ni pratar kring sex eller vad ni har för preferenser. Att hålla det kort och ändå vara tydlig med vad det är du vill (som ngn annan skrev i tråden) funkar ofta, så som tex "Jag är kåt" " ,"Ligger här hemma och smeker mig, kom hem fort"  eller beskriv i detalj hur du tex suger av honom.


    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • MrC
    Little Ms Chatterbox skrev 2012-06-16 08:08:29 följande:
    MrC Alla är väl olika men den där hade då jag inte gått igång på. För vulgär, knappast skavsår som är poängen, snarare orgasmen. Men om det är sant att du kan hålla på länge så är det ju ett plus.
    Skavsår uppstår aldrig självklart, det måste du förstå. Skavsår i det här fallet är ett annat uttryck för träningsvärk. För att förstå humorn i mitt sms måste man känna mig som person, tror jag.
    En kort version av mitt sms skulle vara "Hur många orgasmer vill du ha ikväll?"
    Smecker skrev 2012-06-16 08:23:32 följande:
    Enligt FL-standard borde det funka, det är till punkt och pricka enligt mallen. För de som inte klarar av att säga vad de menar, som kåt, fitta, kuk, knulla, sperma/sats.
    Åh ja, jag glömde att det var FL vi var på...
Svar på tråden Hjälp med snuskigt sms