• Anonym (Humm)

    Hur gammal var du första gången du hade analsex?

    Hur gammal var du första gången du hade analsex?

    Var det du själv som ville eller var det andra parten som tjatade?

    Körde du med eller utan kondom?

    Var det skönt?     

  • Svar på tråden Hur gammal var du första gången du hade analsex?
  • Med Lem

    29. Med min första fru. Hennes initiativ. Jag tror jag minns det som att hon gillade det i princip men det blev ingen repris. Jag fick små utslag på ollonet.

  • Anonym (Humm)
    Med Lem skrev 2013-09-23 18:24:26 följande:
    29. Med min första fru. Hennes initiativ. Jag tror jag minns det som att hon gillade det i princip men det blev ingen repris. Jag fick små utslag på ollonet.

    Fått uppleva på det igen?
  • Anonym (Analkärlek!)

    Jag och min man kör analt nästan varje gång vi har sex, jag kommer lätt och får väldigt intensiva orgasmer av det. Har väldigt svårt att komma vid vaginalt samlag hur jag än bär mig åt.

    Jag ville prova analsex på ren nyfikenhet, det pratades mycket om det och jag är långt ifrån pryd av mig. Jag frågade min dåvarande pojkvän om han var nyfiken på det och han sa att han gärna provar. Sagt och gjort, samma kväll tog vi amatörmässigt fram vaselin och började testa i olika ställningar, lyckades tillslut få in den utan obehag när jag långsamt red in den. Sen när han var helt inne så tog det inte många sekunder innan jag kom flertal gånger. Varit helt såld på analsex sen dess, kan inte tänka mig mitt sexliv utan det.

    Jag var 18år då och är 28år idag. Fortfarande lika skönt!

  • Anonym (ont)

    16 år, var inte direkt sugen på det men ville så klart vara honom till lags. Utan kondom. Tyvärr ville han alltid köra analt och jag blev ganska förstörd :/

  • Anonym (Analkärlek!)
    Anonym (Humm) skrev 2013-09-23 17:30:55 följande:
    Ni tjejer som har analsex, tar ni sperman i rumpan eller får killen spruta på annan plats?
    Ja, tar sperman i rumpan. Brukar bara "pressa" ut den sen på toaletten, eventuellt skölja lite på insidan med dushslangen om det fortfarande känns kladdigt efteråt.
  • Anonym (Kul är roligt)

    Snubbe - typ 32 med min nuvarande partner, var nog tillsammans 7-8 år innan vi prova för skojs skull.
    Hel ok, men behöver allt ett gäng glas vin i mej innan jag triggas. Men nog flinar jag gott dagen efter

  • Anonym (Kul är roligt)
    Anonym (Analkärlek!) skrev 2013-09-23 18:56:16 följande:
    Jag och min man kör analt nästan varje gång vi har sex, jag kommer lätt och får väldigt intensiva orgasmer av det. Har väldigt svårt att komma vid vaginalt samlag hur jag än bär mig åt.

    Jag ville prova analsex på ren nyfikenhet, det pratades mycket om det och jag är långt ifrån pryd av mig. Jag frågade min dåvarande pojkvän om han var nyfiken på det och han sa att han gärna provar. Sagt och gjort, samma kväll tog vi amatörmässigt fram vaselin och började testa i olika ställningar, lyckades tillslut få in den utan obehag när jag långsamt red in den. Sen när han var helt inne så tog det inte många sekunder innan jag kom flertal gånger. Varit helt såld på analsex sen dess, kan inte tänka mig mitt sexliv utan det.

    Jag var 18år då och är 28år idag. Fortfarande lika skönt!
    Fint att du hittade det som passade just dig . Om det här med sexualitet kunde bli lite mindre dramatiskt skulle fler få chansen att ha det gott. Bort med fyfingret och fram för livslusten!
  • Anonym (Analkärlek!)
    Anonym (Kul är roligt) skrev 2013-09-23 19:33:22 följande:
    Fint att du hittade det som passade just dig . Om det här med sexualitet kunde bli lite mindre dramatiskt skulle fler få chansen att ha det gott. Bort med fyfingret och fram för livslusten!
    Jag intämmer helt och hållet! Avdramatisera och sluta dömma, vi är alla olika och njuter av olika saker. För mig är sex en hobby.
  • Anonym (Humm)
    Anonym (Kul är roligt) skrev 2013-09-23 19:33:22 följande:
    Fint att du hittade det som passade just dig . Om det här med sexualitet kunde bli lite mindre dramatiskt skulle fler få chansen att ha det gott. Bort med fyfingret och fram för livslusten!

    Instämmer
Svar på tråden Hur gammal var du första gången du hade analsex?