• 180823

    Onani

    Ja att onanera är ju hälsosamt men att föra in stearinljus och hårbotstar är väl för mycket speciellt för en 12 åring skulle hellre rekomendera att hon för in en leksaks snopp med vibrator istället för stearinljus och hårborstar vibratorer eller dildo är ju gjorda för snippor och det finns ingen åldersgräns riktigt på dem men tja du kanske skulle kunna köpa en dildo åt henne kanske låter det konstigt ja jag vet inte... men ja jag e ju också man men när jag var i "runkåldern" 12 och uppåt--> så lekte jag också med min snopp jag runkade till tidningar jag smög upp till övrevåningen med ett par tidningar och fort kollade at finns det nå kvinnor i trosor och bh och klass foton var favoriter tittade på de flickan jag tyckte mest om och runkade till henne och så fantiserar jag allt möjöigt där när jag runkar ahh jag ska tömma snoppen in i din fitta åååå nu ska du får skönt i fittan nu nu nu ååååå JAG KOMMER ahhhh skönt skönt oj satan vad det kändes skönt i snopp ååååh vad det kändes skönt i snoppen ja så säger jag när jag runkar de e kul lite naughty talk :D

    Men det är helt ok att runka/onanera men om man är en flicka tycker jag att man kan massera med fingrarna och sen typ 15 år så köpa en vibrator eller när man är 12 jag vet inte lite för tidigt redan som tolv kanske att köpa en vibrator jag vet inte

Svar på tråden Onani