• Busbellan

    Har din 13-åring en iPhone?

    Min snart 13-åring tjatar hål i huvudet på mig efter en iPhone. Hon menar att ALLA andra har ju.
    Jo visst vet jag att det finns de som har det men har verkligen majoriteten av 13-åringarna iPhone? H
    Hur ser det ut hos er? 


    Mamma till Nora, August och Ella
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har din 13-åring en iPhone?
  • tahira

    Har ingen trettonåring. Men min 6,5-åring får min gamla iPhone om några veckor.

    Mest spelar han på den, men det är också bra när han är ensam hemma, och så skriver han lite mail på den. Vi bor i London, med vänner och släkt både i Sverige och i andra länder.

  • Busbellan

    Alltså hade jag själv haft en så hade hon gärna fått ta över den men både hon och jag har HTC och hållbarare telefon får man leta efter Har en son som är lite våldsam med min, ja bara med min konstigt nog. Den har åkt i golvet med full kraft säkert 100 gånger och blivit spolad under kranen, men den är hel och funkar än


    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

    Det roliga är att jag frösöker få ur henne varför hon ska ha en iPhone men det är antagligen bara för att det är inne för jag får inget riktigt svar
    Ser inte riktigt vad det är för skillnad på den och android  


    Mamma till Nora, August och Ella
  • Ensam8101

    Min 8 åring har en pga att i skolan får alla elever en Mac data, då är ju iphonen närmast lik. Android är säkert jätte bra också

  • Cosmoz

    Min 13 åring fick en iphone i present på födelsedagen...(13)
    Min andra son som 10 får min gamla iphone om ngn vecka...

  • tredje

    Min 8 åring fick min IPhone 4, hon blev överlycklig. Hon har velat haft en i säkert 1år. Kanske onödigt? Men jag skaffade ändå en ny så. Jag skulle nog inte köpa en ny för flera tusen.

  • Donati

    Oj! Yngre än 10 och har en iPhone?!
    Min väns barn på 10 en begagnad iPod. Eftersom det var spelandet han var ute efter.
    Funka jätte bra! Dessutom flera tusen billigare!

    Mina bröder har min och sambos gamla iPhone 3GS och dom är 14.

Svar på tråden Har din 13-åring en iPhone?