• Anonym (Try-sexual)

    Analsex med dildo, hur göra på bästa sätt?

    Jag är tjej och brukar använda dildo analt på mig själv. 
    Men jag känner att jag behöver få lite tips.

    Jag har inga problem att föra in den, ligger ofta på sidan och har mycket glidmedel.
    Men det känns som att jag ibland bara får in den kanske 5-7 cm och att det tar stopp sen. 
    Ska jag byta ställning?

    Dessutom upplever jag inte njutningen i att föra den in och ut, utan föredrar att ha den stilla. Iofs är jag likadan med en dildo i fittan, där ser jag inte riktigt meningen med att röra på den. När jag har sex däremot är det inte alls samma.  

    Ibland kör jag med två dildos, en i analen och en i fittan och då kommer jag längre in med den i analen, vad kan det bero på?

    Tacksam för hjälp, vill jag maximera min njutning i det här läget!  

  • Svar på tråden Analsex med dildo, hur göra på bästa sätt?
  • Anonym (Try-sexual)
    Anonym skrev 2012-08-21 08:10:55 följande:
    haha  jag dööör
    För att....?
  • Anonym (Tjej)

    Jag tycker att det är bättre att ligga på rygg, med en kudde under rumpan. Du kommer längre in i analen för att den är "bottenlös". Slidan däremot har ett genomsnittsdjup på ca 11 cm. Där finns en "botten" och då kommer du inte längre in helt enkelt. I analen kan saker faktiskt "försvinna", så där är bättre att använda analpluggar eller en dildo som du kan hålla i, så att du kan få ut den igen. Du kan även testa analkulor. De är ganska sköna i läget när man drar ut dem igen.
    Lycka till =) 

  • Anonym (Try-sexual)
    Anonym (Tjej) skrev 2012-08-21 08:48:30 följande:

    Jag tycker att det är bättre att ligga på rygg, med en kudde under rumpan. Du kommer längre in i analen för att den är "bottenlös". Slidan däremot har ett genomsnittsdjup på ca 11 cm. Där finns en "botten" och då kommer du inte längre in helt enkelt. I analen kan saker faktiskt "försvinna", så där är bättre att använda analpluggar eller en dildo som du kan hålla i, så att du kan få ut den igen. Du kan även testa analkulor. De är ganska sköna i läget när man drar ut dem igen.
    Lycka till =) 


    Men är det vinkeln som gör att jag upplever att jag inte får in dildon längre?
    Ibland får jag in den väldigt långt som sagt, men det är mer undantag.
    Hur ligger du med benen när du ligger på rygg? 
  • Anonym (Anon)

    Som om jag förstår rätt så gillar du känslan av att vara uppfylld snarare av att penetreras in-och-ut?

     

  • Anonym (Try-sexual)
    Anonym (Anon) skrev 2012-08-21 11:48:54 följande:
    Som om jag förstår rätt så gillar du känslan av att vara uppfylld snarare av att penetreras in-och-ut?

     
    Ja precis. Glad
  • Anonym (Anon)
    Anonym (Try-sexual) skrev 2012-08-21 11:51:19 följande:
    Ja precis. Glad
    Då kanske det skulle funka bättre med en buttplug. Den sitter kvar av sig själv så du slipper hålla i den och får en hand fri att använda till annat. Finns i olika storlekar.

    Om du vill ha en som du själv vill kunna anpassa storleken på så finns flera som kan pumpas upp från liten till stor.
    external.ak.fbcdn.net/safe_image.php&url=http%3A%2F%2Fecx.images-amazon.com%2Fimages%2FI%2F31ijpcFsfyL.jpg

    Finns även som vanlig dildo om du föredrar det.
    external.ak.fbcdn.net/safe_image.php&url=http%3A%2F%2Fecx.images-amazon.com%2Fimages%2FI%2F31mMge6m0IL.jpg
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Try-sexual) skrev 2012-08-21 09:03:38 följande:
    Men är det vinkeln som gör att jag upplever att jag inte får in dildon längre?
    Ibland får jag in den väldigt långt som sagt, men det är mer undantag.
    Hur ligger du med benen när du ligger på rygg? 
    Ja, jag tror att det är vinkeln. Har benen med fötterna i sängen. Typ som hos gyn.
  • Ozzy30
    Anonym (Tjej) skrev 2012-08-21 08:48:30 följande:
    Jag tycker att det är bättre att ligga på rygg, med en kudde under rumpan. Du kommer längre in i analen för att den är "bottenlös". Slidan däremot har ett genomsnittsdjup på ca 11 cm. Där finns en "botten" och då kommer du inte längre in helt enkelt. I analen kan saker faktiskt "försvinna", så där är bättre att använda analpluggar eller en dildo som du kan hålla i, så att du kan få ut den igen. Du kan även testa analkulor. De är ganska sköna i läget när man drar ut dem igen. Lycka till =) 

    Kan nästan se det framför mig. Tackar! ;)
  • Anonym ((kille))
    Anonym (Try-sexual) skrev 2012-08-21 08:08:03 följande:
    Jag är tjej och brukar använda dildo analt på mig själv. 
    Men jag känner att jag behöver få lite tips.

    Jag har inga problem att föra in den, ligger ofta på sidan och har mycket glidmedel.
    Men det känns som att jag ibland bara får in den kanske 5-7 cm och att det tar stopp sen. 
    Ska jag byta ställning?

    Dessutom upplever jag inte njutningen i att föra den in och ut, utan föredrar att ha den stilla. Iofs är jag likadan med en dildo i fittan, där ser jag inte riktigt meningen med att röra på den. När jag har sex däremot är det inte alls samma.  

    Ibland kör jag med två dildos, en i analen och en i fittan och då kommer jag längre in med den i analen, vad kan det bero på?

    Tacksam för hjälp, vill jag maximera min njutning i det här läget!  
    Du måste ha tömt tarmen helt först först då kommer du långt in med dildon,sitt gärna på en kontorsstol med fötter på bordskanten+mycket glid då kommer du långt in..kan visa dig i cam
  • Anonym (Tjej)
    Ozzy30 skrev 2012-08-21 17:08:47 följande:

    Kan nästan se det framför mig. Tackar! ;)
    Det bjuder jag på =P
  • Anonym
    Blogg med lite snusk och idéer =) Tjej som helt enkelt tycker om att prata om sex, och "komma" på nya saker inom sex. Förslag för leksaker, ställningar plus annat.

     =) 
    fialottasnusk.blogspot.se/ 
  • Anonym
    Anonym (Anon) skrev 2012-08-21 12:41:33 följande:
    Då kanske det skulle funka bättre med en buttplug. Den sitter kvar av sig själv så du slipper hålla i den och får en hand fri att använda till annat. Finns i olika storlekar.

    Om du vill ha en som du själv vill kunna anpassa storleken på så finns flera som kan pumpas upp från liten till stor.
    external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQCEVn...

    Finns även som vanlig dildo om du föredrar det.
    external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=AQC922...

    Det gick inte öppna ena länken.
  • Anonym

    Krysta lätt när du för in vad du nu vill bli uppfylld av. Det gör att ringmusklerna (finns en yttre och en inre) slappnar av. Vanan att hålla sig gör att man måste slappna av aktivt genom krystandet (som att släppa efter när man ska ha ut något den vägen). Efter ett par minuter kan man oftast släppa efter krystandet och ändå behålla häcken avslappnad. Det går att stretcha MYCKET men ALDRIG snabbt.

  • Robespierre

    Håller med om att det går lättare om man krystar lite först. Jag har en sugproppsdildo som jag fäster i badkaret, den är c:a 20 cm lång och jag kan få in nästan hela i analen. Mkt nöje :)


    From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • C1rca

    Hej.

    Tips på att få in riktigt stor dildo

    11" 23 cm och 20,46 i omk har försökt med mycket men värkar inte vilja in.

  • manolitoo
    C1rca skrev 2016-05-08 21:46:24 följande:

    Hej.

    Tips på att få in riktigt stor dildo

    11" 23 cm och 20,46 i omk har försökt med mycket men värkar inte vilja in.


    Jag har börjat använda dildo för analsex och jag är helt såld. Love it. Jag tyckte det var lite läskigt i början, men nyfikenheten och kåtheten vann över rädslan. Nu för tiden kan jag gå på lite större direkt, men det är nog för jag känner mig själv så mycket bättre nu för tiden.

    För det första så ska du inte vara rädd för att använda mycket glidmedel, olja, hudkräm, lotion eller vad du nu har.

    Sedan så ska du börja smått. Starta med lillfingret och känn dig fram. Sedan så finns det ju jättesmå dildo, typ sånna som man kan ha på sin nyckelknippa. Sen så stegar du gradvis uppåt i storlek.

    Om det börjar ta stopp så dra ut. Slappna av i analen och stoppa in igen. För in den lite längre och dra ut igen. Slappna av. Sen så kan du trycka lite med fingrarna runt ringmuskeln. Sen så stoppar du in igen. Massera, olja och små djupare penetrationer.

    Ta det lugnt, andas.

    Sen efter ett tag så kan du bara ha dildon (eller vad det nu är du använder) i röven en stund. Låt den bara vara där, det är också jätteskönt och analen vänjer sig vid vad som händer. Kanske onanera lite och njut ett tag. Sen kan du dra ut och börja om. Jag lovar, du kommer bli större.
Svar på tråden Analsex med dildo, hur göra på bästa sätt?