• Jezziie

    Jaaa,äntligen.

    Trodde aldrig att denna dag skulle komma. VI HAR FÅTT BARNBESKED idag. Vi ska bli föräldrar. Är så glad så vet inte vart jag ska ta vägen, vill skrika ut min lycka. // Jessica

  • Svar på tråden Jaaa,äntligen.
  • Pissenisse

    Lite ot kanske men vill ändå berätta...
    Jag läste den här tråden igår kväll precis innan jag somnade... Drömde att jag skulle få ett barn från slovakien, det blev lite stress här hemma med att fixa till extrarummet till ett barnrum, jag var så lycklig för plötsligt var han där, jag kom på att han skulle få sova inne hos oss och att han hette Ivan. Sen började jag minnas denna tråden och i samma veva ringde polisen och sa att han var inte till oss.... Ack va ledsen jag blev. Men det gick över när jag vaknade av att vår lille nöp mig i ögonlocket...
    Jag bordr kanske inte logga in på fl efter jag tagit en sömntablett med andra ord!

    Men det jag tog med mig från drömmen är känslan av hur lycklig pojken var! Grattis till de blivande föräldrarna såklart men mest grattis till denne lille grabb som har fått det alla barn önskar mest! Ett hem, en plats att höra hemma på! Att aldrig behöva oroa sig för nåt när man kan gömma sig bakom mammas eller pappas ben :)
    Lycka till!
    Spara er kärlek på burk! När ni känner något lyckligt, skriv det på en lapp och lägg den i burken! När han blir stor så kan han läsa ord ni kände när ni längtade efter honom! Bara en tanke..

  • Långaberg

    Ett stort grattis till Er och det Barn som nu får en bra tillvaro med mycket kärlek och helt andra möjligheter i livet!

  • Jezziie

    Hej alla. All bakgrundsinformation och sånt har vi fått, har även fått samtyckespappret påskrivet och skrivit på att vi vill fortsätta med adoptionen, så nu är papprena på legalisering, skulle vara färdigt nästa vecka, sen ska de skicka till Slovakien, så att vi kan få en domstolstid så vi kan få veta när vi ska åka och hämta vår prins.
    Blir man nånsin färdigshoppad? Hittar alltid nya saker och kläder som är fina

  • Blandis

    Tips, köp så mycket som möjligt här hemma. Även om allt finns där nere, allt kostar ungefär som hemma, iallafall där vi bodde tyckte vi. Det var så skönt att slippa ränna i affärer. Barnvagn behöver ni inte ta med er det får ni låna därnere, säg bara till så fixar de fram en åt er. Hoppas ni får åka snart. 

Svar på tråden Jaaa,äntligen.