Jellybeanbaby skrev 2012-10-02 11:20:57 följande:
Men då är det de folkvalda som vi måste försöka övertala, få dem att förstå att det de håller på med är förkastligt.
Dessutom håller jag med dig, det kommer garanterat bli Sveriges fall.
Det mesta du skriver är förkastligt om det är sant. Vet inte var siffrorna kommer ifrån men det verkar väldigt rimligt med en halv mille mussar.
Och NEJ jag vill inte ha Sharia-lagar. Jag vill ha en fri och jämlik stat separerad från kyrka/moské!
Att man måste skriva kyrkan/moskén idag...
Nej skulle antimuslimer vara smarta skulle de samarbeta med israelerna, snacka med folk i synagogan etc. För de hatar muslimer mer än vad de antimuslimska gör.
Dom folkvalda är väl medveten om vad dom håller på med, här erkänner en ledande S-politiker planerna att göra om Sverige från grunden och skapa en muslimsk majoritet med "vissa risker"
Svenskar kommer att vara i minoritet i Sverige redan innan 2050 om vi fortsätter dagens massinvandring, önskar att det vore en konspirationsteori men det är tyvärr dagens sanning.
affes.wordpress.com/2010/09/05/svenskar-i-minoritet-ar-2050/
Vi ska inte övertala några folkvalda, sjuklövern skiter fullständigt i Sverige och vanliga människor i maskopi med den bedrägliga och lögnaktiga gammelmedian. Sverigedemokraterna är vårt enda hopp och blir det inte en storskräll för dom 2014 så ligger vi jävligt pyrt till. Ett massinvandringsparti hinner trycka in minst en halv miljon Araber och Afrikaner till på en mandatperiod. Det värsta är att det inte ens varit på tal om någon minskning utan tvärtom har vi sett en stor ökning under landsförrädaren Reinfeldts styre som dessutom har haft mage att samarbeta med det mest svenskfientliga och ansvarslösa partiet av dom alla - MP.
Hur många Syrier och anhörig Somalier som kommer komma inom en överskådlig tid vågar jag inte ens tänka på

Egentligen borde man bara ge upp och flytta till Danmark eller Finland och låta alla "öppna" och "toleranta" oikofober sitta här själva med sina böneutropade muslimer,kriminella och våldtäktsbenägna bidragstagare. Blir säkert skitbra!