• lilly2006

    tråden för alla oss som älskar rumpor!

    HÄR får du fritt ladda upp bild på vilka underkläder du har på dig.. eller kanske INTE har på dig...FörvånadFlörtTungan uteKyss

     people lets keep it clean.. annars blir jag stenat på torget här på FL  Flört
    i denna tråd är båda killar och tjejer välkomna!!!

    Man får även ta en trevlig pratstund här....  

    så... whos first?? va inte blyg nu tjohooo 


    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-30 12:59
    ALLA RUMPOR ÄR VÄLKOMNA I DENNA TRÅD!!!!

    det gäller jeans. bikini, kort kjol osv.. ja med andra ord..

    YOU NAME IT, WE DIG IT!!!

    SKULLE DOCK FOREDRA ATT DET ÄR DIN/SAMBOS RUMPA O INTE FAKE SHIT!!

    så KEPP `EM COMING
  • Svar på tråden tråden för alla oss som älskar rumpor!
  • Anonym (Jag gillar rumpa)

    Ahhh vad fina rumpor ni har killar och tjejer!!!

  • Anton Chigurh
    Anonym (Hanna) skrev 2012-11-27 03:35:05 följande:




    Hur tänker du när du lägger upp en bild sådär? Du tycker inte att sexifieringen av oss tjejer är nog som den är? Feminismen och kampen för kvinnliga rättigheter har kommit långt, men jämställdhetskampen tar alltid tre steg framåt och två bakåt. Just nu ser vi på det första steget bakåt. Tjejer i tonåren blir tidigt varse om hur de ska agera, se ut och sexifieras för att bli accepterade och du främjar detta.
    Gör nått vettigt istället och jobba på självkänslan istället för att vika ut dig sådär.
    Skärp dig för helvete Hanna, ifall damerna, och herrarna, vill lägga upp bilder på sina egna arslen är det då fan inget du har med å göra. Jag tycker det är underbart när folk vågar visa vad dom har utan att skämmas och utan att låta sig tryckas ner av PK-mänskor som tror sig veta så mycket bättre än alla andra.

    Det finns en och annan sån här på FAMILJELIV vet du, PK-mänska alltså, sånna som som försöker pracka på andra sina egna åsikter och värderingar, och allra helst skall detta ske med slägga å huggmejsel som hjälpmedel.....

     

    PK-mänskor !!!   Usch å fy för sådana. Eller vad säger du, Hanna ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lilly2006
    Anonym (Hanna) skrev 2012-11-27 03:35:05 följande:




    Hur tänker du när du lägger upp en bild sådär? Du tycker inte att sexifieringen av oss tjejer är nog som den är? Feminismen och kampen för kvinnliga rättigheter har kommit långt, men jämställdhetskampen tar alltid tre steg framåt och två bakåt. Just nu ser vi på det första steget bakåt. Tjejer i tonåren blir tidigt varse om hur de ska agera, se ut och sexifieras för att bli accepterade och du främjar detta.
    Gör nått vettigt istället och jobba på självkänslan istället för att vika ut dig sådär.
    ahahahahahahahahahahahahaha

    snälla du! som nån redan sagt det är båda kill o tjej rumpor!!

    hur tänker DU när du sitter o pekar fingrar av vuxna människor för deras beslut?Obestämd

    om du nu får ont nånstans (gissar röven) av att vi vuxna människor tycker detta är roligt får du ju faktiskt strunta i o klicka in hit? 

    snart heter det sig väl att vi är blivit tvingat? fått pengar?? ja vem vet vi kanske alla ihop är *SD*´er Drömmer

    suuuuck trångsynen bara frodas tamejfan.... 

    MORE ASS TO THE PEOLE HjärtaSkål 
    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
  • Anton Chigurh
    lilly2006 skrev 2012-11-27 09:16:03 följande:
    ahahahahahahahahahahahahaha

    snälla du! som nån redan sagt det är båda kill o tjej rumpor!!

    hur tänker DU när du sitter o pekar fingrar av vuxna människor för deras beslut?Obestämd

    om du nu får ont nånstans (gissar röven) av att vi vuxna människor tycker detta är roligt får du ju faktiskt strunta i o klicka in hit? 

    snart heter det sig väl att vi är blivit tvingat? fått pengar?? ja vem vet vi kanske alla ihop är *SD*´er Drömmer

    suuuuck trångsynen bara frodas tamejfan.... 



    MORE ASS TO THE PEOLE
    HjärtaSkål 
    Det skriver jag under på, Lilly, jag är glad att det finns kvinnor som dig, du gör livet värt å leva.4u

    Du kanske tom får se mitt arsle vad det lider........

     
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2012-11-27 09:21:57 följande:
    Du kanske tom får se mitt arsle vad det lider........

     
    Vi väntar ivrigt, Anton... Drömmer
  • NHult
    Anonym (Hanna) skrev 2012-11-27 03:35:05 följande:




    Hur tänker du när du lägger upp en bild sådär? Du tycker inte att sexifieringen av oss tjejer är nog som den är? Feminismen och kampen för kvinnliga rättigheter har kommit långt, men jämställdhetskampen tar alltid tre steg framåt och två bakåt. Just nu ser vi på det första steget bakåt. Tjejer i tonåren blir tidigt varse om hur de ska agera, se ut och sexifieras för att bli accepterade och du främjar detta.
    Gör nått vettigt istället och jobba på självkänslan istället för att vika ut dig sådär.

    Typiskt från en anonym, både killar och tjejer får visa rumpan i denna jämnstäldighetstråd :)
    Bloggar lite här på FL <3
  • Slagathor

    Vilka mysiga rumpor ni har allihopa! Jag önskar min var lika fin som er :) Men sambon, han klagar inte, fast jag gillar den faktiskt inte alls. 


    Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • lilly2006

    ALLA ni fina människor i denna tråd gör det värt att klicka in på FL varje dag

    va inte blyg för att din rumpa ser annorlunda ut... smaken är ju som baken o tur är det väl annars skulle vi springa efter en o samma stil alla ihop

    JAG har fött fem barn o jag trivs med mitt arsle...
    jaa visst jag är inte återställd efter minstingen som precis blev ett år.. men med denna tråd blir man uppmuntrad o uppskattat
    .. båda jag o min man.. JAG för alla fina kommentar  o HAN för han är GRYMT stolt över hans fru (BTW hans är oxå här )


    FjärilVingad73 skrev 2012-11-27 10:28:33 följande:
    Vi väntar ivrigt, Anton... Drömmer



    ja det gör vi!!
    Slagathor skrev 2012-11-27 10:33:52 följande:
    Vilka mysiga rumpor ni har allihopa! Jag önskar min var lika fin som er :) Men sambon, han klagar inte, fast jag gillar den faktiskt inte alls. 
    liite samma här.. men som sagt han är nöjd
    NHult skrev 2012-11-27 10:28:44 följande:

    Typiskt från en anonym, både killar och tjejer får visa rumpan i denna jämnstäldighetstråd :)
    precis.. det va därför jag startade denna tråd.. vi började nämligen i vilka trosor har du på dig idag MEN då fick inte killar va med.. 
    redstripe skrev 2012-11-27 08:29:57 följande:
    Wow vad vackra bakdelar det var i den här tråden !! Skäms
    o va olika.. det ÄR GRYMT
    nån frågade om man fick lägga upp framsidan.. jag tänker.... WHY NOT???

    GIVE IT TO ME BABY AHA AHA Kyss

    *the only bitch you see in my eyes is your own reflection*
Svar på tråden tråden för alla oss som älskar rumpor!