• Anonym

    Stämmer det att svenskar är fula?

    Så tråkigt.. Blont hår och blå ögon - en människa kan inte se tråkigare ut. De flesta svenskar är också feta... Det är bara att resa till södra-Europa och du ser skillnaden.

  • Svar på tråden Stämmer det att svenskar är fula?
  • viktorjohan

    En ganska konstig tråd detta. Men den fick mig i alla fall att fundera över mina egna preferenser. Jag kom fram till att jag har ganska få. Jag kan tycka rödhåriga, brunetter, afro, asiater, blondiner osv kan vara både vackra, sexiga och attraktiva i största allmänhet, liksom de kan vara direkt motbjudande. För mig är det andra saker än hud- eller hårfärg som betyder något. Kroppsformerna och ansiktet är viktigare. Ser hon frisk och glad ut blir jag också intresserad. Fler som vill dela med sig av sina preferenser i stället för att bara kategoriskt säga bu eller bä?

  • Anonym (QQQ)
    Alby skrev 2012-12-07 23:42:03 följande:

    Har mest tänkt på det för att jag är avundsjuk på min mans kvinnliga släktingar som är libaneser. De som är i 50års åldern ser ut att vara 30, och de som är 30 ser ut att vara 16.


    Tycker kvinnorna att svenskar är attraktiva?
  • Anonym (QQQ)
    Göteborg66 skrev 2014-02-03 11:57:21 följande:

    Vem påstår att vi skulle vara fula? Annars är det ju tvärtom att vi brukar anses som ett vackert folk!


    Det verkar vara en del som tycker det 
  • Anonym (QQQ)
    Anonym (Lars) skrev 2014-02-01 21:49:54 följande:

    Håller ganska mycket med ts. Jag tycker att dem utländska tjejerna är mycket snyggare än svennarna, tex de utländska brudarna ser mycket yngre ut när dem är typ 40 år medan svennar ser ut som 60 då. Och deras hår e svart, långt o tjockt som jag faller för!  Dem utländska har större bröst o finare kurvor. 


    Svenska tjejer är också fina 
  • Jinks

    Så du tycker det är tråkigt att inte alla ser likadana ut? Blont hår och blåa ögon är en minoritet. Konstig syn på vad som är intressant.

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (skitsnack) skrev 2014-02-03 11:51:36 följande:

    Vet inget om irländskor , men ang ryskor , polskor och tjejer från baltikum , så är de klart snyggare än svenskor , räcker med att åka på kryssning till tallin för att se skillnaden , svenskor är till stor del feta , medans ryskor , lettiskor håller sig smala och fina. Dessutom har svenskor en tendens att bete sig som snickar gurra , medans ryskor , polskor och lettiskor är klart mer femenina.

    Fet och manlig VS smal och femenin , känns som om valet är givet.


    Precis så.

    Största problemet är svenska kvinnor anstränger sig inte för att hålla sig smala. De blir nästan alla som runda fettklumpar. Extremt osexigt.
  • Anonym (Fulingen)

    Kollat brudar i andra länder ibland, på en dejtapp.
    O sen går jag tillbaks o kollar brudar i Sverige. Fattar inte, hur kan det finnas så många snygga brudar i detta lilla land?
    Många utländska kändisar, USA t ex, säger att svenskar är snygga.

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Fulingen) skrev 2020-12-27 10:43:16 följande:

    Kollat brudar i andra länder ibland, på en dejtapp.

    O sen går jag tillbaks o kollar brudar i Sverige. Fattar inte, hur kan det finnas så många snygga brudar i detta lilla land?

    Många utländska kändisar, USA t ex, säger att svenskar är snygga.


    Swipar du i Stockholms innerstad?

    Prova att swipa någonstans i Norrland. Ingen vacker syn om du inte gillar BBW tjejer.
  • Anonym (Fulingen)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-12-27 10:56:50 följande:
    Swipar du i Stockholms innerstad?

    Prova att swipa någonstans i Norrland. Ingen vacker syn om du inte gillar BBW tjejer.
    Hela Sverige. Många fina norrländskor finns det.
  • Carolatom07

    Hade tråden rört någon utomeuropeisk nationalitet hade den inte fått vara kvar. Varför är det okej att tycka att just svenskar är fula`?

  • riversnroads
    mr me skrev 2014-02-01 21:57:18 följande:

    Med tanke på hur många svartskallar det finns i världen jämfört med hur många blonda och blåögda det finns så är det mest exotiska och spännande givetvis någon som är blond och blåögd.

    Svenskar är helt klart ett av de vackraste folk som finns. Lite synd att det håller på att förstöras och att den biologiska mångfalden på så sätt utarmas.


    Håller med!

    Lyssnar en del på varg vikernes vloggar och kn ibland hålla med där med.
  • Anonym (QQQ)
    Anonym (blond) skrev 2014-02-02 22:19:14 följande:

    Preferenserna ser olika ut här i världen. När jag (man, 54 år,180 cm, blond och blåögd) var på affärsresa i Kina så kom det fram kvinnor överallt och drog i min jacka. De som kunde lite engelska sa: vely handsome, vely handsome! Lite gulligt faktiskt. Jag var i flera städer, både i centrala och södra Kina, som inte är vanliga för turister att besöka. På restauranger tog personalen fram sina mobiler och fotograferade. Där var man en riktig snygging. Jag ser nog ganska "svensk" ut. Har aldrig fått spontana kommentarer om mitt utseende i Sverige från okända kvinnor.


    Haha du blev plötsligt  en kändis. Måste dock ha känts obekvämt när du var ute på restaurangbesök  
Svar på tråden Stämmer det att svenskar är fula?