• Yuko

    Första barnet, BF September 2013

    Hej! Är också gärna med i denna tråd :) Jag är i vecka 7 och fick vårt efterlängtade plus i nyårspresent. Är 30 år och bor i Göteborg med min man.

    Är precis som TS skrivet en rookie på detta... Trodde att vi skulle få kämpa rätt rejält då jag under förra året bara hade ÄL tre ggr, känns helt otroligt att vi lyckades! Vad betyder det när man skriver vecka x + typ 2? Har det nåt med mensen att göra?

    När kontaktade ni mvc?

  • Yuko

    @pussokram - hur tycker du det funkar med onico? Jag har inte mått illa av nåt förutom just onico (och makrill i tomatsås... yäck!) så jag pendlar mellan nikotinsug och onicoillamående ;) tyvärr tycks de ännu inte ta ut varandra men jag får väl testa hushållspapper med svartpeppar och salt snart.

    @reikistar - min syster rekommenderade riven ingefära i hett vatten mot illamående! Har inte testat själv ännu men kan vara ett tips!

    Jag har inte mått dåligt alls, förutom konstant sug efter fett - majonnäs, grädde, crème fraîche osv... Tur att man inte behöver tänka på beach 2013 ;)

Svar på tråden Första barnet, BF September 2013