• Anonym

    Hur får man större och fläskigare rumpa?

    Ät mer mat och träna mindre? Jag försöker få till en fastare och lite mindre, med motsatt metod, ät mindre och träna mer! ;D Nä jag har ingen bra idé :) @

  • Anonym

    Injicera fett? Går att ordna på plastikliniker.

  • Anonym
    Anonym (Angelica) skrev 2013-02-13 20:08:50 följande:
    Finns en annan lösning på att få större och gungande rumpa?

    (Till er som har en sån rumpa, ser ni några nackdelar med det? Är det jobbigt om det gungar för mycket tex?) 
    Förut var jag obekväm med det, men sen förstod jag hur mycket det uppskattas av männen
  • Anonym

    Jag vet inte om det är en myt. Men vad jag har hört och läst så är det bl a på så sätt ett långvarit användande av p-piller först och främst märks.

  • Anonym
    Anonym (Prodigous Member) skrev 2013-02-14 12:47:47 följande:
    kvinnor har inte samma prefeenser för sina egna kroppar som männen har för kvinnornas kroppar. Intressant är att kvinnor och män däremot har exakt samma preferenser för mäns kroppar.
    Håller med om att kvinnor har andra preferenser för sina egna kroppar än vad männen har för kvinnokroppar. Kvinnor verkar föredra att deras kroppar är flickaktigare, pojkaktigare eller manligare än vad många än vill ha.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-14 15:30:08 följande:
    Håller med om att kvinnor har andra preferenser för sina egna kroppar än vad männen har för kvinnokroppar. Kvinnor verkar föredra att deras kroppar är flickaktigare, pojkaktigare eller manligare än vad många än vill ha.
    "… än vad många MÄN vill ha" skulle det vara.
  • Anonym

    Om man tar på en korsett(om det nu stavas så)och sen äter mycket ostbågar å dricker öl

  • Anonym

    Du får väl helt enkelt se till att äta mer och öka i vikt och se vad som händer med rumpan. Jag gillar också såna rumpor mycket precis som din kille. Om du har några anlag för att det lägger sig på rumpan så gör det ju susen.

  • Anonym
    Anonym (Prodigous Member) skrev 2013-02-21 12:43:05 följande:

    Jag var alltså seriös när jag sa att du skall träna hårt och gå upp i vikt. För att bibehålla kurvorna på rätt ställa får du också träna upp magmusklerna och i värsta fall suga fett  runt midjan. Det gör inget att du har mycket hull så länge som rumpan är sexig och det finns en midja..
    Det är ju i varje fall mer  hälsosamt att ta bort fett än att spruta in siikon. Det är ju på ett ställa som du sliter myclket på och jag har hört att det är vanligt med läckage.
    Fast du vet ju inte vad hennes kille gillar i övrigt förutom rumpan? Det blir ju konstigt att ge råd om att träna upp magmusklerna och så vidare då menar jag.
  • Anonym

    tja samma som för att fylla ut rynkor. 10 danska wienerbröd varje dag

  • Anonym
    Anonym (Prodigous Member) skrev 2013-02-13 12:45:31 följande:
    Träna upp musklerna i rumpan och käka mycket proteiner. Du behöver alltså gå upp i vikt både i form av muskler och hull.

    Risken är dock uppenbar, som du förstår, att det också sätter sig på magen och som dubbelhaka. Då får man ta till fettsugning så du slipper banta bort knullrumpan. 
  • Anonym
    Anonym (Angelica) skrev 2013-02-14 23:04:21 följande:
    Jo, träning kan ju kanske ge större bak. Men ger det gunget samtidigt?
    Jag tränar mycket och har en stor bak som fortfarande gungar krävs sjukt mycket träning för att få en HELT "gungfri" bakdel som kvinna.. 
  • Anonym

    Din man får stånd av random kvinnor med stora rumpor? Tycker du verkligen det är okej? Jag hade tyckt det var jättejobbigt om så var läget för mig..

  • Anonym
    Anonym (Prodigous Member) skrev 2013-02-22 12:51:18 följande:

    De flesta killarna gillar snygga köttiga rumpor men en försvinnande liten minoret gillar fetto-magar,
    Jag gillar både och, dom ser så mjuka och mysiga ut med lite extra mage också.
  • Anonym
    Adrika83 skrev 2013-02-23 00:03:47 följande:
    Herre gud. Knäböj, knäböj, knäböj. Du behöver inte äta mer/mindre eller tänka på proteiner osv. Gör knäböj så märker du skillnad efter redan två veckor, och var inte rädd för att ha lite vikt med knäböjen också, du kommer inte se ut som en bodybuilder för att du har träningsvärk

    Nej du tränar inte rumpan så mycket om du gör knäböj på rätt sätt. Gör istället utfall. Det är en mycket bättre rumpövning.

  • Anonym
    Anonym (Angelica) skrev 2013-02-12 20:15:26 följande:

    Många tycker säkert frågan är jättekonstig men jag vill verkligen ha en större rumpa. Och en som gungar ordentligt eller vad man säger. Anledningen är att min kille är galen i sådana rumpor. Han försöker dölja det ofta men han lyckas inte speciellt bra. Jag kan se när hans bllck fastnar på en stor rumpa som rör sig och jag ser hur han får stånd på en gång. Jag vill att han ska reagera så bara på mig. Vi funkar bra ihop och har ett bra sexliv men jag vill verkligen ha en större och fläskigare rumpa! Hur får man det?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 14:32
    Någon tipsade om att man kunde injicera fett på nån klinik. Har någon provat det? Undrar också om tjejer med stor bak tycker det är jobbigt på nåt sätt om rumpan gungar när man går, springer och hoppar. Finns det någon nackdel? Annars skulle jag ge vad som helst för att få en sån bak som min kille blir så stenkåt av.

    Hormonellt skulle man teoretiskt kunna fixa det. För det är just så som många kvinnor reagerar på t ex på p-piller dvs. får en lite fläskigare bak. Det kvinnliga könshormonet östrogen är i sig betydligt mer fettbildande är t ex det manliga könshormonet testoseron.   

  • Anonym

    Sitt i soffan och ät chips, ostbågar och titta på Tv-såpor!!!! Ingen idrott what so ever! Det funkar för mig!! :)

  • Anonym
    alexis skrev 2013-02-26 21:03:22 följande:
    Styrketräning ger snygga rumpor!
    det är ju helt subjektivt
  • Anonym
    alexis skrev 2013-02-26 21:03:22 följande:
    Styrketräning ger snygga rumpor!
    Det är fettet som gör rumpan fin.
Svar på tråden Hur får man större och fläskigare rumpa?