• Anonym

    Hänga ut otrogen person?

    Jag hade berättat för hans fru.. men inte hängt ut honom offentligt.

  • Anonym

    Talat om de för frun,men inte hängt ut honom.
    Du kan bli anmäld för förtal. 

  • Anonym

    Inte sprida ut det du fått reda på..... Det skulle skada hans familj mycket mer än honom själv.

  • Anonym
    Sötnöten skrev 2013-03-11 14:01:46 följande:
    Alltså, varför kan man inte bara söta sitt å skita i andra?!

    Sötnöten skrev 2013-03-11 14:01:46 följande:
    Alltså, varför kan man inte bara söta sitt å skita i andra?!

    Tycker du samhället i stort ska skötas så? Alla sköter sitt i alla lägen?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-11 23:39:14 följande:
    Haha ts, det är ingen i Scotts va?
    Synd, annars ligger en av dom i det bandet med min kompis och han är inte singel :p
  • Anonym
    Maria 434 skrev 2013-03-11 14:23:33 följande:
    Hur tror du att din kille kommer känna om du berättar för hans kompis fru? Varför har du sådant behov av att antingen hänga ut honom eller berätta för hans fru? Skulle kunna ha liten förståelse om ni två var bästa vänner men annars förstår jag inte. Vad tjänar du på att förstöra för en familj?  

    Maria 434 skrev 2013-03-11 14:23:33 följande:
    Hur tror du att din kille kommer känna om du berättar för hans kompis fru? Varför har du sådant behov av att antingen hänga ut honom eller berätta för hans fru? Skulle kunna ha liten förståelse om ni två var bästa vänner men annars förstår jag inte. Vad tjänar du på att förstöra för en familj?  

    Menar du att det är hon som berättar som förstör en familj? Det säger sig väl självt att det är den otrogna personen som förstör familjen?
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-12 14:21:13 följande:
    Menar du att det är hon som berättar som förstör en familj? Det säger sig väl självt att det är den otrogna personen som förstör familjen?



    Att ha sex med andra förstör inte en familj förrän någon berättar det för partnern.
Svar på tråden Hänga ut otrogen person?