• Anonym (oskuld)

    Köpa sex?

    Är en snubbe på 28 som aldrig haft en tjej. Så nu funderar jag på att anlita ett proffs, hur gör man? Vet inte om jag vågar riktigt, känns rätt pinsamt.
    Läst på flashback men inga riktigt bra tips. 

  • Svar på tråden Köpa sex?
  • Anonym

    Gulligt med en oskuld i min ålder. (vore jag singel, så... ;)) 

    Hur du än gör önskar jag dig lycka till! Solig 

  • Anonym

    Ja, närliggande länder som tex. Danmark, Estland, Tyskland mm är nog att föredra om du vill köpa sex. Det är vanligt i de länderna och även lagligt. Gör det inte i Sverige. Risken är nog liten att åka fast men gör det inte ändå.

    Håll dock isär att köpa sex är just att köpa sex.

    Försök att träffa någon genom de olika nätdejting sajterna. De är bra i synnerhet när du bor på en liten ort. Då kommer du märka skillnaden. Du kommer att träffa någon som är intresserad av DIG. Tro mig, du kommer att träffa någon. Tvivla aldrig på det. 

  • markvii

    Tycker du inte att det är FÖRNEDRANDE att du bara får
    Tömma Din Pung För En Peng????

    Tycker du att det är macho?

    Är det nåt du skall skryta med för kompasar, arbetskamrater
    (om du jobbar) skolkamrater om du går i skolan och mamzen
    papzen?

    Jag fick Tömma Min Pung - MEN Det Kostade En Peng?

    Dessutom är det kriminellt/olagligt.

    Varför inte Fylla din PenningPung och Gå Ut På
    Ställena och Bjud Flott i Hopp om att Få Doppa Gott.
    Du kan åka till större stad och ta in på hotell.

    Har du funderat över när du nu hittat din KöpeFixDam
    HUR MÅNGA Schnablar hon Schmakat före Din Schnabel?

    1. Samma dygn

    2. På en vecka

    3. På en månad
     
    4. På ett år

    5. På flera år

    OCH ÄNDÅ TYCKER DU ATT DET ÄR JUSTE ATT KÖÖÖÖPAAA
    SchnabelFriktion!!

  • Anonym (lillfingret)
    fortsätt paddla skrev 2013-03-19 18:32:16 följande:
    Vill du ha sex med en tjej som aldrig skulle ha haft det med dig ,om du inte betalade för det?

    Även om det inte är att föredra så är det nog nästan såsom många kvinnor gör när de drömmer sig bort när de läser en sådan där stjärnspäckad skvallerblaska dvs. föreställa sig något man inte är dvs. leva och spendera pengar såsom en stjärna.

  • Anonym (känslig)

    Hur gick det med detta?
    Jag har nyligen varit på en sexresa under några dagar i ett närliggande land där det är helt öppet och legalt med prositution och bordeller. Det var väldigt trevliga dagar med god mat&dryck samt sex lite när man hade lust. Kan verkligen rekommenderas.

  • markvii

    "Jag har nyligen varit på en sexresa under några dagar i ett närliggande land där det är helt öppet och legalt med prositution och bordeller. Det var väldigt trevliga dagar med god mat&dryck samt sex lite när man hade lust. Kan verkligen rekommenderas."

    Är du man eller kvinna??

  • Anonym (!!!)

    Jag förlorade min oskuld när jag var 27. Köpte inte utan hade ett ONS. Efter det släppte spärrarna och jag har varit väldigt sexuellt aktiv sen dess. Tog oskulden på en 33åring en gång. Du är inte så gammal! Jag är personligen emot sexhandel för att köpa någons kropp känns fel. Du gör som du vill. Mitt tips är att gå ut på krogen och bara bestäm dig. Berätta inte att du är oskuld utan kör på.

  • Piika
    Anonym (!!!) skrev 2013-05-11 22:23:46 följande:
    Jag förlorade min oskuld när jag var 27. Köpte inte utan hade ett ONS. Efter det släppte spärrarna och jag har varit väldigt sexuellt aktiv sen dess. Tog oskulden på en 33åring en gång. Du är inte så gammal! Jag är personligen emot sexhandel för att köpa någons kropp känns fel. Du gör som du vill. Mitt tips är att gå ut på krogen och bara bestäm dig. Berätta inte att du är oskuld utan kör på.
    Dock brukar det märkas att folk är oskulder..

     
    Anonym (oskuld) skrev 2013-03-19 17:03:23 följande:
    Är en snubbe på 28 som aldrig haft en tjej. Så nu funderar jag på att anlita ett proffs, hur gör man? Vet inte om jag vågar riktigt, känns rätt pinsamt.
    Läst på flashback men inga riktigt bra tips. 
    Varför inte liksom, men se då till att du väljer någon som är skitsnygg, och ja njuter av det.
    Åk utomlands! 
    I think like a man, But i act like a lady!
  • Anonym (!!!)
    Piika skrev 2013-05-12 03:33:37 följande:
    Dock brukar det märkas att folk är oskulder..  
    Anonym (oskuld) skrev 2013-03-19 17:03:23 följande:
    Är en snubbe på 28 som aldrig haft en tjej. Så nu funderar jag på att anlita ett proffs, hur gör man? Vet inte om jag vågar riktigt, känns rätt pinsamt. Läst på flashback men inga riktigt bra tips. 
    Varför inte liksom, men se då till att du väljer någon som är skitsnygg, och ja njuter av det. Åk utomlands! 
    I think like a man, But i act like a lady!

    Vad spelar det för roll om det märks? Hmm den lyckliga horan är nog det de som köper sex tror på. Vet man hur sexhandeln ser ut och funkar så är det nog otroligt få som gör det för att de njuter av sexet. Många tvingas till det eller har inget alternativ. Vill man stödja en värld där kvinnors kroppar ska vara en vara att köpa så visst gör det. Enklare att ragga upp någon ute om man nu inte är ful.
Svar på tråden Köpa sex?