• Anonym

    Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?

    Vi killar (iaf jag) fantiserar ofta om de kvinnor vi möter i vardagslivet. Tänker oss hur hon ser ut naken. Hur hon är i sängen. Vad hon tänder på etc. Det behöver alls inte vara bara snygga kvinnor som vi tänker så om.

    Vad fantiserar ni kvinnor om vad gäller män ni träffar? Och är det bara snygga män ni fantiserar om eller vad för sort män drar igång era fantasier?

  • Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?
  • Kjellgren

    Jag fantiserar om de flesta män jag möter - undrar hur stor han har eller hur bra han är i sängen. I första hand gäller det snygga män som är yngre än jag själv.

    Eller rättare - de yngre och snygga männen tänker jag positiva tankar om som "åh, tänk att bli påsatt här och nu på sammanträdesbordet!" medan jag mer tänker "urk att ha sex med honom!" om det är någon oattraktiv karl.

    Ibland är det inte mycket som krävs för att få igång fantasierna och då kan i stort sett Dressmanreklamen vara lika effektiv som värsta porrfilmen.

  • Anonym

    Jag fantiserar aldrig om män faktiskt. Brukar bara tänka " jävla vad snygg han var" men sen är det inte mer än så. Fantiserar inte ens om män när jag onanerar. Trodde det bara var killar som gjorde så :p

  • Anonym (drömmare)

    Jag tittar ofta på mäns händer. Tänker på hur det skulle vara att känna dem över kroppen. Och tittar på hela kroppen och tänker på att smeka den och ha den över sej. Det behöver inte vara "vackra" män, men attraktiva i mina ögon. Om någon är väldigt trevlig så behöver den inte vara tjusig eller vältränad, kan ändå vara väldigt attraktiv.. Å andra sidan behöver inte en riktigt snygg man vara charmig alls för att fungera som fantasiobjekt.

  • Anonym (fantasier)

    Jag fantiserar enbart om snygga killar i bra form på det sätt du menar. Då är nog tanken mest vad han har i brallan och hur han skullevara som sängkamrat utifrån MIN fantasi...

    I övrigt fantiserar jag mest om ansiktslösa män eller om snyggingar jag har känt...

    Just nu fantiserar jag nog uteslutande om en och samma kille som jag träffar ibland men utan att vi har något fast (då våra liv inte tillåter det, tyvärr) Hanhar ALLT jag drömt om... Och är verkligen guds gåva till kvinnorna... Alltid lika spännande att hälsa på hemma hos honom....

  • Anonym

    Hur skulle ni reagera om någon av de här männen som väcker era fantasier, skulle verka som han hade förstått vad ni tänker på. Följt av ett leende som säger "Gärna det?"

  • Kjellgren
    Anonym skrev 2013-03-30 16:29:53 följande:
    Hur skulle ni reagera om någon av de här männen som väcker era fantasier, skulle verka som han hade förstått vad ni tänker på. Följt av ett leende som säger "Gärna det?"
    Trevligt! Jag flörtar gärna men låter det stanna vid det, trots allt har jag världens bästa karl som väntar på mig hemma.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-30 16:29:53 följande:
    Hur skulle ni reagera om någon av de här männen som väcker era fantasier, skulle verka som han hade förstått vad ni tänker på. Följt av ett leende som säger "Gärna det?"
    Jag hade varit på. Helt klart. Skrattande
  • Anonym (drömmare)
    Anonym skrev 2013-03-30 16:29:53 följande:
    Hur skulle ni reagera om någon av de här männen som väcker era fantasier, skulle verka som han hade förstått vad ni tänker på. Följt av ett leende som säger "Gärna det?"



    Jag säjer som Kjellgren, jag är i ett förhållande och vill inte ta det nåt längre, men visst, kan man liva upp varandras dag så är det bara bra. Alla mår bra av bekräftelse.
  • Anonym (fantasier)
    Anonym skrev 2013-03-30 16:29:53 följande:
    Hur skulle ni reagera om någon av de här männen som väcker era fantasier, skulle verka som han hade förstått vad ni tänker på. Följt av ett leende som säger "Gärna det?"

    Beror ju på situationen och hur fantasierna är och hur mkt jag skulle tända till av leendet. Oftast är det nog fantasera man vill göra...
  • Anonym (sexfantasier)

    Har börjat på nytt jobb och åker kommunal dit

    tyvärr finns det inte många manliga kolleger på mitt jobb ..trist

    men påvägen till jobbet åker jag buss o pendeltåg super härlig att mata ögat med en massa människor

    jag är nog rätt pryd av mig men låter mig sexfantisera ibland ..

    tänker mm den mannen skulle vara häftig att ha sex med mm undra hur stor han har? undra vad han skulle vilja gör med mig...
    jag är väldigt flörtig av mig och gillar när män flörtar med mig. Men det stannar där

    min man älskar när jag kommer hem sen o berättar detta och tänder väldigt mycket..  
               

Svar på tråden Kvinnor: Hur fantiserar ni om män?