Trollbarnet skrev 2013-05-31 13:44:54 följande:
Har inte varit inne i tråden på ett tag då jag varit på en liten minisemester, kan man väll kalla det..
Har tyvärr tråkiga nyheter..
hade ju som bekant bokad tid till VUL då jag haft upprepade MA, i Onsdags kväll började jag få ljusbruna flytningar och förstod direkt vad det rörde sig om. Var på min bokade tid på Torsdag kl 14 där man konstaterade MA i v 6-7 då den inte hade växt någonting sedan dess.. Precis som jag förstod, har känt det på mig. Så, upptäcktes alltså i v9 (runt den tiden jag fått reda på det varenda gång)
Eftersom det är mitt tredje MA på ett år (totalt 4) så fick vi nu beviljad utredning, så nu ska jag in och kolla hur det ligger till i livmodern på Tisdag och om allt kommit ut, annars kommer jag få cytotec så att allt kommer ut, sedan blir det alla möjliga olika provtagningar. Det känns skönt att vi äntligen får börja reda ut vad som är fel!
Självklart är vi ledsna och nedstämda, ont gör det också för den delen.. Men det är bara att stiga på hästen igen och försöka komma sig igenom, lätt är det inte men vafan..
Önskar er alla lycka till med era små!
Nej, vad trist
Jag beklagar! Bra att du kommer att utredas, så att ni slipper detta igen! Lycka till!