• SaraKarla

BF januari 2014

Hej på er Någon där ute som är nyplussad och vill följas åt lite? Hur mår ni?

Jag plussade imorse och har BF i januari. Är helt färsk alltså  Vill JÄTTEGÄRNA prata med fler som nyligen plussat! Känner mig så ensam   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-22 13:58
    Bildtråd - Övrigt
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m69981244.html
    Här kan vi lägga in alla bilder vi vill på sådant som vi handlar, tittar på eller funderar över.

Bildtråd - Magbilder
    www.familjeliv.se/Forum-2-12/m69981272.html
    Här kan vi lägga in alla bilder på alla fantastiska magar!

BF - Lista och presentation
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m69981319.html
    Här kan vi lägga in BF listan och skriva en kort presentation om oss själva.

• Svar på tråden BF januari 2014
  • Tokfrans
    kubic skrev 2013-06-16 11:34:42 följande:
    Blir knäpp på mig själv. Mår jätte dåligt och önskar att jag skulle må bra igen ena stunden och nästa stund mår jag bra och blir jätte orolig att något skulle vara fel! Längtar till jag är förbi v 12!
    då är vi två

känns som att jag behöver springa på toa just nu och spy men försöker hålla mig här hahha, jag orkar inte spy.. 
  • c4trin

Här får man bara KUB om man e över 33 eller om de e speciella anledningar, alltså får inte vi andra utan får köpa tidigt UL privat

• vilja89

Tycker det verkar skruvat att det skiljer så otroligt mycket? Sjukvård som sjukvård oavsett var i landet man bor kan jag tycka!

• Chaplin89

Här erbjuds alla som fyllt 35 eller har annan orsak. Jag är 36 och har valt att göra det, då är det gratis!

• Josefine02

Eller hur vilja89! Jag skulle nog gjort kub om jag hade blivit erbjuden, men än sålänge har de inte sagt något om det. Tänkte fråga nästa gång jag träffar BM.

• debbie85

Tycker också att det är dåligt att det är olika i olika landsting gällande KUB. I Skåne erbjuds man KUB om man är 33 år eller äldre alternativt har någon särskild riskfaktor. Vi har valt att göra det privat, kostar 2500 kr.

28-årig Sthlmstjej bosatt i Skåne som väntar sitt första barn tillsammans med fästman. BF 140103. <3
  • SaraKarla

Jag är i v12 nu men tycker jag blivit mycket tröttare nu. Hur ska jag stå ut på jobbet??

• debbie85
    SaraKarla skrev 2013-06-16 15:24:45 följande:
    Jag är i v12 nu men tycker jag blivit mycket tröttare nu. Hur ska jag stå ut på jobbet??
    Jag är också JÄTTEtrött. Låg i soffan typ hela dagen igår (och kollade på Arga snickaren) och somnade ändå som en stock när det var läggdags. Tungan ute Det känns inge roligt alls! Man känner sig helt värdelös bara för att man inte orkar hjälpa till med nåt hemma. Fattar inte heller hur jag ska orka jobba den här veckan.
    28-årig Sthlmstjej bosatt i Skåne som väntar sitt första barn tillsammans med fästman. BF 140103. <3
Svar på tråden BF januari 2014