• Robespierre

    Dildo därbak

    Fler än jag som njuter av detta ? Jag är man, men både män o kvinnor är naturligtvis välkomna att svara.


    From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • Svar på tråden Dildo därbak
  • Tom Araya
    Anonym (tjej) skrev 2013-05-06 18:10:41 följande:
    Hur stor skillnad är det på känslan av att ha en dildo inuti och ett starkt tryck mot perineumregionen (mellan pungen och anus, alltså där gpunkten är men utanpå)? Det senare gillar nämligen min kille, och jag tänker att det är lite samma sak men känns en dildo mycket mer?
    Dildo känns nog mer eftersom det även finns en massa ytliga nerver i och runt anus, samma som stimuleras på kvinnor vid analsex.

    Själv föredrar jag dock utanpåvarianten av stimulans.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • Anders 386

    Många homofober är inte alls homofober - men eftersom dom är rädda om sin manliga image så spelar dom homofober inför kvinnliga bekanta och partner. Skrattande

  • Tom Araya
    lillejag2009 skrev 2013-05-06 18:00:35 följande:
    Vet en hel del om mina manliga vänner då de är homofober (idiotiskt)
    Är de homofober är risken stor att de aldrig skulle avslöja några anala böjelser annat än möjligtvis för sin partner men många undviker nog även det.
    Naivt att tro att man vet allt om sina vänners sexliv. Även öppna och frispråkiga personer kan hålla igen med vissa detaljer.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • lillejag2009

    Efter som 99% av mina manliga vänner är mina ex vet jag nog ganska mkt om deras sex liv men men

  • Anonym (Kille)
    Anonym (tjej) skrev 2013-05-06 18:10:41 följande:
    Hur stor skillnad är det på känslan av att ha en dildo inuti och ett starkt tryck mot perineumregionen (mellan pungen och anus, alltså där gpunkten är men utanpå)? Det senare gillar nämligen min kille, och jag tänker att det är lite samma sak men känns en dildo mycket mer?
    Pressar dildon på rätt ställe är det väldigt skönt, betydligt skönare än trycket utanpå. Men det är givetvis skönt det med!
  • Tom Araya
    lillejag2009 skrev 2013-05-06 18:23:00 följande:
    Efter som 99% av mina manliga vänner är mina ex vet jag nog ganska mkt om deras sex liv men men
    ...som jag just skrev så avslöjar inte alla sina hemligheter ens för sin partner.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • NyttNamn
    lillejag2009 skrev 2013-05-06 17:15:13 följande:
    Blir klart chockad av hur många män det är så vill ha upp en dildo i häcken

    lillejag2009 skrev 2013-05-06 17:15:13 följande:
    Blir klart chockad av hur många män det är så vill ha upp en dildo i häcken

    Varför chockad??? Kanske dags att ta klivet ut ur den skyddade verkstan! ;)
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (?)
    Anonym (Kille) skrev 2013-05-06 18:24:27 följande:
    Pressar dildon på rätt ställe är det väldigt skönt, betydligt skönare än trycket utanpå. Men det är givetvis skönt det med!
    För min del så måste man in en liten bit men satan vad skön orgasm det blir av det.
  • Aprille

    Kära t.s.! Var glad att du hittat rätt väg till din egen njutning! Inspirerande läsning!


    Älskande. Dansande. Levande! Stolt mor till tonårsson, djärv utforskare av kosmos.
  • LottaLB

    Det är redan bevisat att både män och kvinnor njuter av anal stimulans då båda har erogena zoner där och väldigt känsla nervtrådar. Min partner älskar t.ex. när jag stimulerar honom runt anus med tungan och jag har även köpt en prostatavibrator till honom som han verkligen uppskattar. Är bara en tidsfråga innan fler killar öppet vågar gå ut och erkänna, men den tiden kan iofs bli lång.

    För ni killar som är nyfikna så köpte jag en som heter Rude Boy. Uppskattad ska ni veta!
    http://www.oliverocheva.se/kategori/for-honom/analt-for-honom/prostatastimulatorer/

  • Paino

    Det är skönt. Jag önskar jag hade en dildo nu. Älskar känslan att långsamt föra in den, hur den fyller upp mig, sen dra ut den... in igen... 

  • Tom Araya
    lillejag2009 skrev 2013-05-06 18:23:00 följande:

    Efter som 99% av mina manliga vänner är mina ex vet jag nog ganska mkt om deras sex liv men men


    Fast knappast allt då deras sexliv med andra partners kan se annorlunda ut.
    I ett par är man två om sexlivet.
Svar på tråden Dildo därbak