Inlägg från: Bebislängtan01 |Visa alla inlägg
  • Bebislängtan01

    Fler 93:or som planerar/försöker bli med barn?

    En 20 årig tjej som undrar om det finns fler 93:or som försöker bli med barn eller som planerar. 
    Kan vara kul att följas åt till ett + :)  

  • Svar på tråden Fler 93:or som planerar/försöker bli med barn?
  • Bebislängtan01
    Eveelina skrev 2013-07-03 07:00:33 följande:
    Hej! Hät har du en 93:a som precis börjat försöka :)

    Va kul med en till, haha (:
    Har ni försökt länge?
  • Bebislängtan01
    Bebislängtan01 skrev 2013-07-03 14:14:31 följande:

    Va kul med en till, haha (:
    Har ni försökt länge?

    Oj, såg att du skrev, nyss börjat frsöka.
    Men har du använd några  preventivmedel innan?
  • Bebislängtan01
    Eveelina skrev 2013-07-03 23:32:20 följande:
    Jag har haft allt möjligt men nu har jag precis slutat med p-piller :) När började ni försöka? :)

    Okej! 
    Jag slutade med p-piller i mars, fick pillermens som vanligt och fick min "riktiga" mens i april  som de skulle.
    Så första försöket var i maj (bim i juni), nu är vi inne på andra försöket(:
  • Bebislängtan01
    Eveelina skrev 2013-07-04 17:36:04 följande:
    Okej :) jag bor i Tibro!

    Okej va trevligt(:
    När har du bim då?

    Själv har jag bim imorrn enligt min app.
    Men enligt att bim ska vara 14 dagar efter äl, är det nästa vecka.
    Lite svårt att veta när man ska testa och så, har dock inte känt av några grav syptom ändå, så har en känsla av att mensen dyker upp inom några dagar, men det finns ett liiitet hopp iaf (:   
  • Bebislängtan01
    Eveelina skrev 2013-07-04 17:51:13 följande:
    Men hoppas du får plus nu då! Många känner ju inga symtom så tidigt, oftast får man nog symtom efter att man plussat! :)

    Men tänk om du faktiskt är gravid då? Vissa +ar efter en längre tid jue, hoppas för din skull! :D
    Det är nog ganska individuellt hur symptonmen blir kan jag tänka mig, men som sagt ett litet hopp finns!

    Det är rätt spännande ändå, när det är första gången och allt, hur kommer kroppen bli och ens personlighet, jag har massa funderingar, men det är kul och jag & sambon längtar så efter pluset. 
    Hur bor ni, lägenhet, hus, stort, litet?
      
  • Bebislängtan01
    Eveelina skrev 2013-07-04 18:04:38 följande:
    Lite hopp har jag men inte mycket. Ska testa på måndag igen om inte mensen kommit :) Vi bor i lägenhet, just nu har vi en tvåa bara men ska snart flytta till en trea så en liten får plats också :) Hur bor ni då? Har ni vart ihop länge? :)
    Då får du lycka till på måndag, så hoppas vi att mensen inte kommer (:

    Okej, vi bor också i en två, men ska iväg och kolla på hus nästa vecka, men blir det inget med de, har man ändå ett tag på sig att leta efter större, kan va bra med minst en 3a.
    Vi har varit tsm i lite mer än 4år och förlovade sen ca 3½ år sen(:
Svar på tråden Fler 93:or som planerar/försöker bli med barn?