Inlägg från: Anonym (Lycksele-mannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lycksele-mannen)

    Okay hur lång tid tar det för dig att runka/suga din kille till utlösning

    Min sambo har inte runkat/sugit av mig till utlösning så ofta utan brukar dessvärre bara småsnutta å pilla lite. Inte så inlevelserikt. Däremot har hon gjort det några gånger. En gång har hon tagit satsen i munnen och svalt den. Den gången gick det nog på ca 7 minuter från noll-läge så att säga. Det är så himla skönt att bli avsugen och känna att man är på gång och man börjar spasma i hela kroppen. Måste lyckas få henne till att göra det igen. Jag vet inte vad det var som triggade det sist dessvärre.   

  • Anonym (Lycksele-mannen)

    Jaha, vad kan man mer tillföra i tråden. Jag har noterat att Paris Hilton lyckades på ca 10 min med exet i en inte helt okänd film. En grymt bra avsugning får man nog tillägga.

  • Anonym (Lycksele-mannen)
    Anonym (Britta) skrev 2013-09-12 09:58:44 följande:
    10 min är ju lång tid..men min man skulle kunna härda ut bara för att han är så duktig på att hålla tillbaka   Men vill han så kommer han som på beställning...har man bara rätt teknik så
    Intressant det du skriver... En hypotetisk fråga, eller kanske upplägget för llite bussex:  

    Om din man bara fick ligga "stilla" på rygg i sängen och ha målet att hålla tillbaka och du skulle göra allt du kan för att få det att gå för honom. Vad skulle hända? Skulle du klara det överhuvudtaget då och hur lång tid skulle det ta? 20 min kanske när man startar från noll och med "motsträvig" man eller?

    Jag misstänker att han kan hålla emot ganska rejält i början... tänka på läbbiga grejer och försöka slå all kåthet ur huvet och därmed undvika att bli hård. När killen väl är hård tror jag det kan vara  "svårt" att skydda sig (enligt ovanståedne upplägg) från att det går.

    Kan ni köra lite fredagsmys med rent vetenskapligt syfte? Återkom med utfallet.  

      
  • Anonym (Lycksele-mannen)
    Anonym (Britta) skrev 2013-09-13 13:49:43 följande:
    Ska testa ikväll ..tror dock att han faktiskt skulle härda ut bara för att han tycker det är så skönt när jag håller på Risken finns dock att jag slänger mig upp på honom och tar en ridtur då jag inte kan hålla mig..Min make brukar säga att han har lyxproblem och så är väl fallet..Men VILL jag att han kommer och han släpper till så går det väl snabbare också än 10 minuter...men varför skynda ? Ska ställa tidtagaruret ikväll och testa
    He he, lycka till! Slår vad om att du inte klarar 15 minuter under givna förutsättningar...
  • Anonym (Lycksele-mannen)
    Anonym (Eva-Britt) skrev 2013-09-15 13:19:39 följande:
    Så här kan det se ut en vanlig lördagkväll när jag är klar med honom...
    bizarre-bazaar.tumblr.com/post/60787842660 

    Tjusigt, så hur gick det med tiden ra? 

    Var nära på att få till det med min fru igårkväll, men vi var nog lite för trötta. Båda somnade framför Big bang theory.  Hoppas "stenhårt" på ikväll.
  • Anonym (Lycksele-mannen)

    Tror det är stor sannolikhet att jag får en rejäl åktur ikväll elller imorgon bitti fast jag kommer nog inte hålla emot. Gåre så gåre. Cool

  • Anonym (Lycksele-mannen)
    Anonym (Lycksele-mannen) skrev 2013-09-19 09:22:21 följande:
    Tror det är stor sannolikhet att jag får en rejäl åktur ikväll elller imorgon bitti fast jag kommer nog inte hålla emot. Gåre så gåre. Cool

    Äsch, det blev inget... vi slocknade i soffan istället. Hoppas på ikväll. Jag får komma på nån smart strategi tror jag.
  • Anonym (Lycksele-mannen)

    Oj, fick mig ordentig avsugning i duschen i helgen. Helt hejdlöst. Har tom lite träningsverk i benen av alla spasmer.

  • Anonym (Lycksele-mannen)
    wilhelm50 skrev 2013-09-23 15:14:18 följande:

    Va härligt vilken fru du har,jag blir avundsjuk
    Det är lite sjukt faktiskt. Från att ha få det ganska till väldigt sällan samtidigt som det bara brukar vara lite småsnutt bara så har hon efter att jag lite försiktigt frågat om hon inte kan göra det hela vägen, så det att det går så har hon nu börjat ta initiativet till det. Efter den förra behandlingen som kändes som den flyttade kontinentalplattan nån decimeter (yes, it was me) så gick jag runt och var kåt hela dagen efter. Jag var tvungen att sticka in och göra ett solospel på jobbtoan. När jag sen kom hem rätt sent och behövde avsluta en viktig jobbgrej så var hon helt inne på att göra en repris med mig vid datorn... slut på sprut, jättetrött samtidigt som jag satt med jobbet gjorde att det inte gick något vidare och hon sa lite uppgivet att den nog hade avfyrat under dagen...Skäms  vilket jag nekade till. Hmm, borde kanske krypa till korset. Det var ju hennes "fel" när hon gör en avsugning som bara hör hemma i fantasin. Garanterat inga mer solospel den här veckan Flört 
  • Anonym (Lycksele-mannen)
    Herrmelin skrev 2013-09-24 10:17:26 följande:
    Vanligtvis tar det ca 5-10 min. Man kan ju dra ut på det lite. Kommer mer och kraftigare om man försöker hålla ut lite.
     
    Sen beror det också på vilken hastighet, den som suger har också :)

    Som grädde på moset tog jag och tjejen faktiskt tid ;) 4 min 47 sek.  
    I vilket läge börjae ni ta tid? Utan förgos fast avklätt?
Svar på tråden Okay hur lång tid tar det för dig att runka/suga din kille till utlösning