• Anonym (Batman)

    KiK

    Hur vanligt är det med nakenbilder över KiK

  • Svar på tråden KiK
  • Anonym (Roligt)
    InTheShadow skrev 2014-03-24 09:41:38 följande:
    Du har någon slags charm som jag inte kan motstå... Känns det jobbigt att jag är här? Blir känslan bättre om jag berättar att jag faktiskt HAR Kik? Det var inte meningen att tränga mig på :-P

    Mm det kliar i fingrarna att "chatta" med dig här i tråden, det var ju inte exakt såhär jag hade tänkt mig MEN det funkar. Du har fått mig irriterad, nyfiken, intresserad och lockat fram ett leende på en och samma gång! Din retliga charmiga stil känns lite jobbig från början men det liksom går över så nu varken tränger du dig på eller är jobbig! Dessutom har du ju KIK och då har du all rätt att vara här, synd bara att du inte busar i den
  • swed38
    InTheShadow skrev 2014-03-24 09:41:38 följande:

    Du har någon slags charm som jag inte kan motstå... Känns det jobbigt att jag är här? Blir känslan bättre om jag berättar att jag faktiskt HAR Kik? Det var inte meningen att tränga mig på :-P
    Jag har både Kik och kuk Solig
  • InTheShadow
    Anonym (Roligt) skrev 2014-03-24 09:50:33 följande:
    Mm det kliar i fingrarna att "chatta" med dig här i tråden, det var ju inte exakt såhär jag hade tänkt mig MEN det funkar. Du har fått mig irriterad, nyfiken, intresserad och lockat fram ett leende på en och samma gång! Din retliga charmiga stil känns lite jobbig från början men det liksom går över så nu varken tränger du dig på eller är jobbig! Dessutom har du ju KIK och då har du all rätt att vara här, synd bara att du inte busar i den

    Äsch, jag går tillbaka och ställer mig i skuggan igen. Kikar på min nyfunne vän som jag har fått irriterad, nyfiken, intresserad och leende, inom loppet av någon timme...
  • Anonym (Roligt)
    InTheShadow skrev 2014-03-24 10:09:24 följande:
    Äsch, jag går tillbaka och ställer mig i skuggan igen. Kikar på min nyfunne vän som jag har fått irriterad, nyfiken, intresserad och leende, inom loppet av någon timme...

    Ja det var riktigt bra "jobbat"!
  • InTheShadow
    Anonym (Roligt) skrev 2014-03-24 10:11:51 följande:
    Ja det var riktigt bra "jobbat"!

    Känns inte som ett diplomtillfälle dock...
  • Anonym (Roligt)
    InTheShadow skrev 2014-03-24 10:12:56 följande:
    Känns inte som ett diplomtillfälle dock...

    Nä, för att bli diplomerad bör man nog jobba lite hårdare innan man ställer sig i skuggan. Din nyfunne vän har några fler sinnen som du säkert skulle kunna locka fram med lite mer tid.
  • InTheShadow
    Anonym (Roligt) skrev 2014-03-24 10:17:25 följande:
    Nä, för att bli diplomerad bör man nog jobba lite hårdare innan man ställer sig i skuggan. Din nyfunne vän har några fler sinnen som du säkert skulle kunna locka fram med lite mer tid.

    Ska tänka på att jobba hårdare. Jag kanske kan irritera dig på ännu kortare tid nästa gång?
  • Anonym (Roligt)
    InTheShadow skrev 2014-03-24 10:32:45 följande:
    Ska tänka på att jobba hårdare. Jag kanske kan irritera dig på ännu kortare tid nästa gång?

    Ja... Kunskapen besitter du, så fila på tiden borde gå. Men fortfarande en bit kvar till diplom.
  • InTheShadow
    Anonym (Roligt) skrev 2014-03-24 10:34:56 följande:
    Ja... Kunskapen besitter du, så fila på tiden borde gå. Men fortfarande en bit kvar till diplom.

    Känns lite som "tips från coachen"? Men nu vill jag verkligen inte göra ts irriterad ...
  • Anonym (Roligt)
    InTheShadow skrev 2014-03-24 10:37:30 följande:
    Känns lite som "tips från coachen"? Men nu vill jag verkligen inte göra ts irriterad ...

    Rätt gammal tråd iofs, men då ställer jag frågan igen! 1. Hur vanligt är det med nakenbilder över KIK? 2. Varför är det ingen som vill byta lite nakenbilder med mig över KIK? 3. Är det så att det är ovanligt med nakenbilder och därför jag inte fått några eller är jag bara helt kass och borde göra annat på min lediga vecka?
Svar på tråden KiK