Inlägg från: Anonym (Pinky) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pinky)

    Jag behöver den bästa advokaten i Stockholm för vårdnadstvist ?

    Mia86a skrev 2018-05-04 13:22:54 följande:

    Hej!

    Jag vet att tråden är gammal men jag vill varna alla från att anlita Josefine på Edelhjelm Advokatbyrå. Förhoppningsvis kan mina erfarenheter hjälpa någon att välja ett proffesionellt ombud.

    Josefine ger ett jättebra första intryck men ju längre man kommer i processen och ju närmare huvudförhandling man kommer desto mer oengagerad blir hon. Hon skickar inte in de bevis man vill visa till tingsrätten och skriver slarviga handlingar rakt igenom, mitt och min mans namn är felstavat överallt ch hon förväxlade våra efternamn med motpartens i korrespondens med tingsrätten. Totalt oengagerad! Hon nekade oss att skicka in bevisning över ett år gammalt pga att det nu var irrelevant. Motparten i sin tur hade endast bevisning som var tre-fyra år gammal.

    Josefine visade oss heller inte bevisningen motparten skickat in i målet utan vi fick allt i knät vid huvudförhandling. Vi gavs således ingen möjlighet till att motbevisa påståenden från motparten. Vi förlorade målet med buller och bång och har nu anlitat ett nytt ombud som är såååå mycket bättre. Hon har fått oss att se vilka grova brister Josefine hade då vi med vilket annat ombud som helst borde fått igenom våra yrkanden utan problem.

    Josefine är bara ute efter pengar och sitter och fikar sig igenom förhandlingen. Nä, sämre ombud får man leta länge efter! Varning för Josefine på Edelhjelm advokatbyrå!


    Är detta sant?!?! Jag har henne som advokat... har länge funderat på att byta... blir livrädd när jag läser detta
Svar på tråden Jag behöver den bästa advokaten i Stockholm för vårdnadstvist ?