• Anonym (EvasMan)

    Skype "bus" - gör du?

    Är det otrohet att busa på skype, med busa menar jag sexchatta, visa bilder, video, prata om sex fantasier m.m , vad tycker ni här?

    Ni som har "hemligt skype konto" vad gillar ni med med det?  

    NI som inte har och funderar på det, varför vill ni ha?

    Själv har jag ett hemligt konto, gillar att prata med andra om min underbara fru...släppa lös lite fantasier med likasinnade :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skype "bus" - gör du?
  • Daniel 723
    Anonym (Nyfiken Fru 42) skrev 2013-08-13 18:01:49 följande:
    Det här med skype bus låter spännande, jag söker inget IRL men tycker et låter spännande att kuna prata vilt med någon eller några ;)

    Kan någon förklara lite hur skype fungerar? vad kan man göra, är det riktigt anonymt?

    kram

    Mia nyfiken fru 42  
    Pm:a mig så kan jag förklara...
  • Anonym (EvasMan)

    Vi som vill, hur kommer vi i kontakt ;)  

    Kan vi lägga upp vår skype adress här utan att det strider mot FL´s regler? Nån som vet?

    Jag söker er som vill prata/skriva om ert eget sexliv, fantasier, dela erfarenheter. 

    Själv är trevlig lyckligt gift 40+, tre snart vuxna barn, hund o katt :), jobbar inom finans. Aktiv på fritid, stort umgänge men dock inga jag prata sex med....;)

    Är absolut inte ute efter kontakt IRL utan ser detta som en inspirerande extra krydda som kan utveckla mitt eget förhållande till min älskade fru....

     

  • Anonym (Nyfiken Fru 42)
    Daniel 723 skrev 2013-08-13 18:11:12 följande:
    Pm:a mig så kan jag förklara...
    då måste jag ändra hela min profil har massa familjebilder där.....kan du inte skriva här
  • Anonym (Kåt ensam mamma..)
    Anonym (EvasMan) skrev 2013-08-13 18:17:04 följande:
    Vi som vill, hur kommer vi i kontakt ;)  

    Kan vi lägga upp vår skype adress här utan att det strider mot FL´s regler? Nån som vet?

    Jag söker er som vill prata/skriva om ert eget sexliv, fantasier, dela erfarenheter. 

    Själv är trevlig lyckligt gift 40+, tre snart vuxna barn, hund o katt :), jobbar inom finans. Aktiv på fritid, stort umgänge men dock inga jag prata sex med....;)

    Är absolut inte ute efter kontakt IRL utan ser detta som en inspirerande extra krydda som kan utveckla mitt eget förhållande till min älskade fru....

     



    Ja sånt e ju alltid kul... O rätt upphetsande.. ;) kan ju höra av dig så kan vi kanske prata lite..
  • Mattias39
    Anonym (Nyfiken Fru 42) skrev 2013-08-13 18:01:49 följande:
    Det här med skype bus låter spännande, jag söker inget IRL men tycker et låter spännande att kuna prata vilt med någon eller några ;)

    Kan någon förklara lite hur skype fungerar? vad kan man göra, är det riktigt anonymt?

    kram

    Mia nyfiken fru 42  

    Skapa en anonym mailadress, tex en hotmailadress och ladda sedan ner skype. Registrera dig på skype med hjälp av din nya anonyma hotmailadress...
    Ungefär så... Har du bara en anonym adress så ger sig resten efter hand...
  • InTheShadow
    Mattias39 skrev 2013-08-13 20:21:20 följande:
    Skapa en anonym mailadress, tex en hotmailadress och ladda sedan ner skype. Registrera dig på skype med hjälp av din nya anonyma hotmailadress... Ungefär så... Har du bara en anonym adress så ger sig resten efter hand...

    Spännande! Erfarenheten som talar?
  • Platypus

    Om man chattar via Skype så syns alltid den e-post adress man registrerat sig med, kan förvisso vara typ anonym@hotmail.com KiK är en app som funkar för Android baserade (Apple också?) enheter där man inte ser något om den man pratar med annat än det namn man valt. Det är väl lika svårt att hitta någon att chatta med via Skype som via KiK eller något annat. Om man inboxar mig så kan jag ta det under övervägan

  • Kille77
    Platypus skrev 2013-08-13 21:55:40 följande:
    Om man chattar via Skype så syns alltid den e-post adress man registrerat sig med, kan förvisso vara typ anonym@hotmail.com KiK är en app som funkar för Android baserade (Apple också?) enheter där man inte ser något om den man pratar med annat än det namn man valt. Det är väl lika svårt att hitta någon att chatta med via Skype som via KiK eller något annat. Om man inboxar mig så kan jag ta det under övervägan
    Intressant, spännande å lite "förbjudet" sådär! Men jag e på.....Glad
  • Robespierre

    Jag tycker det är kul att busa på Skype. Ge matrecept där jag kanske lagt till en onödig ingrediens, eller ändrat typ från 1 msk spiskummin till 2 nypor svartpeppar. Hahaha vad den maten måste smaka konstigt sedan :)


    From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
Svar på tråden Skype "bus" - gör du?