• Anonym (Drunknar)

    Hur hitta en bra dominant man på BC?

    Jag är ute efter att hitta en bra dominant älskare och har gått med i BC (Bodycontact). Men det känns nästan omöjligt att hitta någon för jag typ drunknar i mejl från män. Det kanske finns någon vettig men de allra fleste verkar vara rena stolpskotten. Det är kul att få uppmärksamhet och det får man ju som tjej på BC men jag vill få uppmärksamhet från rätt män. De flesta verkar tro att man är en knulldocka som ställer upp på allt bara för att man skriver man är undergiven.

    Någon som kan ge lite tips hur man skall utforma sin presentation eller andra tips så man hittar fram till rätt personer.   
     

  • Svar på tråden Hur hitta en bra dominant man på BC?
  • Anonym (Drunknar)
    P30 skrev 2013-08-17 22:14:49 följande:
    Som vanligt handlar ju allt om kommunikation. Alla är inte bra på kommunikation, så välj någon som är det.

    Dominans är ju, som du vet, in the eyes of the beholder.

    Någon älskar att bli ihopbunden, tvångsknullad i stjärten och sedan tvungen att slicka rent.

    Någon annan tycker att dominans kan vara att stå naken med ögonbindel och vara helt i händerna på den andre, att ge upp lusten att snabba på processen och bara vara.

    Du behöver förstås beskriva inom vilken intervall du finns. För riktiga dominanta män är fokus din njutning och att du vill, vågar och kan överlåta processen till dem. Om det innebär rep, pisk eller bara lätta fingertoppar är det ju du som bestämmer.

    Ge grundläggande riktlinjer där det behövs. Om det inte är så noga om mannen är 32 eller 47, men inte får vara 60, skriv då inga män över 60. Om de skall bo i, eller besöka din stad minst två gånger per månad, skriv då det, men bara om det är viktigt. Tänk efter: de du har träffat, eller de du fantiserat om - har de dessa saker gemensamma. Om inte - skriv det inte. Beskriv vad du går igång på och vad du tycker känns helt avtändande.

    Skriv sedan ett inlägg i dagboken där du vill ha ett scenario om vad du kommer att få uppleva, så målande som möjligt och välj personer som tänker som du tänker.

    Lycka till och vill du ha en beskrivning av mig - hör av dig på PM! :) 
    Tycker jag har gett ganska klara beskrivningar i min presentation men många verkar inte ha läst den alls och bara skickar till varje person. 

    Ha en beskrivning av dig? Är du en bra dominant man alltså ;) ?  
  • P30
    Anonym (Drunknar) skrev 2013-08-18 12:16:00 följande:
    Tycker jag har gett ganska klara beskrivningar i min presentation men många verkar inte ha läst den alls och bara skickar till varje person. 

    Ha en beskrivning av dig? Är du en bra dominant man alltså ;) ?  
    Du får berätta vad du heter på BC så skall jag kolla.
    Jag heter _yolo

    Jag kan vara en bra dominant man. Jag kan också vara en usel dominant man. Det beror på vad du är ute efter, hur du är som person och en massa annat.

    Jag går igång på D:et i BDSM i första hand. De andra sakerna är självklart med, men för mig handlar det främst om vad som händer i mig och dig när du bestämmer dig för att överlåta bestämmandet, takten och tonen åt mig. Då kommer de andra bokstäverna naturligt.

    Jag går igång på att du går igång. Att ge någon smisk som inte gillar det är ungefär lika roligt som att tömma en latrin.

    Många säger dominant man, men menar egentligen någon som skall ge dem stryk i första hand, gärna medan de är uppbundna. För mig är det spelet om makt som jag tycker är det mest spännande i bdsm-lekar.

    Med det sagt är jag inte på något sätt dominant med alla jag träffar - förstås. Gillar någon det inte blir det varken spännande eller bra och de jag träffat senaste året har det inte blivit något sådant alls tyvärr.
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • paret

    Du kan nog hitta dominanta män överallt inte bara på fl och bc.
    Viktigt dock att ni diskuterar vad som ska ingå i leken. 

  • Foreverlove

    Har inte läst hela tråden men ett tips (själv varit med på BC )

    Använd ditt alias som lockbete.
    T ex kalla dig ugSara.
    De män som är Dominanta förstår det av ditt alias.
    Sen skriver du förstås att du är intresserad av ett ug/dom förhållande.
    Diskussionen om vad man gillar kan man ta vid fortsatt mail.

    Flera män har gett mig en lista på vad jag gillar och inte. Det är seriöst tycker jag.

    Att du kommer drunkna i mail oavsett vad du skriver får du räkna med.
    Vissa/många män skriver till alla i princip.
    En tjej skrev att hon får hundratals mail trots inga bilder alls i sin profil.

    Å andra sidan lätt att sortera bort de dom redan i rubriken skriver "vill du knulla.."

  • FjärilVingad73
    Anonym (Drunknar) skrev 2013-08-17 12:34:07 följande:
    Jag är ute efter att hitta en bra dominant älskare och har gått med i BC (Bodycontact). Men det känns nästan omöjligt att hitta någon för jag typ drunknar i mejl från män. Det kanske finns någon vettig men de allra fleste verkar vara rena stolpskotten. Det är kul att få uppmärksamhet och det får man ju som tjej på BC men jag vill få uppmärksamhet från rätt män. De flesta verkar tro att man är en knulldocka som ställer upp på allt bara för att man skriver man är undergiven.

    Någon som kan ge lite tips hur man skall utforma sin presentation eller andra tips så man hittar fram till rätt personer.   
     
    Prova Darkside istället?
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Anonym (Inte för tydlig)
    Foreverlove skrev 2013-08-26 08:45:23 följande:
    Har inte läst hela tråden men ett tips (själv varit med på BC )

    Använd ditt alias som lockbete.
    T ex kalla dig ugSara.
    De män som är Dominanta förstår det av ditt alias.
    Sen skriver du förstås att du är intresserad av ett ug/dom förhållande.
    Diskussionen om vad man gillar kan man ta vid fortsatt mail.

    Flera män har gett mig en lista på vad jag gillar och inte. Det är seriöst tycker jag.

    Att du kommer drunkna i mail oavsett vad du skriver får du räkna med.
    Vissa/många män skriver till alla i princip.
    En tjej skrev att hon får hundratals mail trots inga bilder alls i sin profil.

    Å andra sidan lätt att sortera bort de dom redan i rubriken skriver "vill du knulla.."
    Håller inte med. Om man är för tydlig med att man är ug så lockar det till sig alla män som tror att man är en villig knulldocka bara för att man är ug. Wanna-be dominanta. Bättre att vara lite indirekt så att de som är lita smartare förstår vad man är ute efter. Säga att man söker en bestämd man tex. 
  • Anonym (Duck tales)
    Anonym (Inte för tydlig) skrev 2013-08-26 11:01:01 följande:
    Håller inte med. Om man är för tydlig med att man är ug så lockar det till sig alla män som tror att man är en villig knulldocka bara för att man är ug. Wanna-be dominanta. Bättre att vara lite indirekt så att de som är lita smartare förstår vad man är ute efter. Säga att man söker en bestämd man tex. 



    Så sant som det är sagt. De flesta män har ingen aning om vad det innebär att vara dominant, att det sitter i huvudet och inte kuken är en total nyhet.
  • Anonym (Verkligen?)
    Anonym (Duck tales) skrev 2013-08-17 18:37:30 följande:
    Jag slängde alla mail som kom in, svarade bara på mail från de som JAG tagit kontakt med.
    Själv har jag aldrig fått ett mejl från någon kvinna som jag inte själv kontaktat först och inte hört någon annan man få det heller. Du är ovanlig
  • Anonym (Duck tales)
    Anonym (Verkligen?) skrev 2013-08-26 12:37:14 följande:
    Själv har jag aldrig fått ett mejl från någon kvinna som jag inte själv kontaktat först och inte hört någon annan man få det heller. Du är ovanlig



    Du är förmodligen inte tillräckligt intressant för att en kvinna ska kontakta dig, tröskeln för atr vi ska skicka mejl är mycket högre än den verkar vara för män. Jag känner flera män som jag vet regelbundet får mejl från kvinnor på BC o andra sajter. En av dem männen finns här på fl.
  • Anonym (Verkligen?)
    Anonym (Duck tales) skrev 2013-08-26 12:59:56 följande:


    Du är förmodligen inte tillräckligt intressant för att en kvinna ska kontakta dig, tröskeln för atr vi ska skicka mejl är mycket högre än den verkar vara för män. Jag känner flera män som jag vet regelbundet får mejl från kvinnor på BC o andra sajter. En av dem männen finns här på fl.
    Jaha. Du behöver inte bli aggressiv för det. Du vet väl inte hur många jag får napp med ? Skrev du inte tidigare att det inte fanns några dominanta män på FL?

    Vad är det som gör att de här männen regelbundet får mejl? 
Svar på tråden Hur hitta en bra dominant man på BC?